Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
27. august 2011 - 19:49 Der er 5 kommentarer

Network problem på en dv6000

hej har et problem emd min hp dv6000 kan ikke få internet og netværksskortet til og køre. når jeg går under systemet er der et gult skilt og et udråbstegn over det.
Køre win 7 32 bit først og nu harj eg installeret ubuntu med samme resultat. hvad gør jeg forkert? har tjekket kablet og det fejler intet.
har forsøgt og finde drivere men får en fejl meddedlse at jeg ikke møder req for de drivere.
P/N : gj045ea#aby

Håber nogen har tid og lyst til og hjælpe....

Mvh
Martin
Avatar billede wappa Nybegynder
28. august 2011 - 02:06 #1
Da du havde win 7 installeret, havde du da installeret driver til netkortet?.
For det det kan næsten ikke være andet manglende driver, angående ubuntu så er den nok ikke kompatibel med ubuntu
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2011 - 07:08 #2
Har du været herinde for at finde drivere?
http://www8.hp.com/dk/da/support-drivers.html
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2011 - 07:14 #3
Wappa så længe du kun kommer med oplysninger om hvad problemet kan være bør du skrive det som kommentar.
Jeg kan ikke se du har kommet med en entydig løsning på problemet.
Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
28. august 2011 - 10:44 #4
Ja jeg har været derinde men dem jeg har fundet står der at min pc ikke udfylder reqment for de drivere jeg har fundet måske jeg har valgt forkert windows til en knap så god pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2011 - 20:28 #5
Prøv Slimdrivers og se om den kan finde egnet driver:
http://www.driverupdate.net/
Du skal regisrere dig for at bruge programmet