Avatar billede stjuma Nybegynder
27. august 2011 - 14:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PDF filer m.m.

Hej.
Jeg har 2 problemer, som jeg tror skyldes samme fejl.
Når jeg vil gemme en PDF fil, så dukker der en POPUP nederst på siden med nogle symboler, f. eks. gemme, print med m.m.
Når jeg klikker på f. eks. på disketten for at gemme, så sker der overhovedet ikke noget!
Når jeg prøver at skrive til min læge, går alting indtil jeg klikker på Send.
Jeg kører Windows 7 Home Premium.
På min kones computer og på min Notesbook kører tingene som de skal.
Jeg bruger Fibernet fra Bredbånd Nord.
mvh
stjuma.
27. august 2011 - 14:15 #1
... sansynligvis Acrobat Reader X (version 10) ?

Prøv med [Ctrl] H næste gang du har et PDF dokument åbent... Så burde den 'normale' menulinie dukke op øverst...
Avatar billede stjuma Nybegynder
27. august 2011 - 14:18 #2
Ja det er Acrobat Reader X.
Stjuma.
27. august 2011 - 14:23 #3
Prøv med [Ctrl] H næste gang du har et PDF dokument åbent... Så burde den 'normale' menulinie dukke op øverst...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede stjuma Nybegynder
27. august 2011 - 14:24 #4
Jeg får godt nok menulinien frem, når jeg klikker Ctlr + H, men der sker intet, når jeg klikker på en af Menuerne.
27. august 2011 - 14:35 #5
[Hjælp] [Reparer]
og/eller
[Hjælp] [Kontroler for opdateringer]

---

Igen: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede stjuma Nybegynder
27. august 2011 - 14:38 #6
OK. Jeg forsøger.
Sorry, jeg læste ikke det nederste - troede, at det var noget siden satte på!
Avatar billede stjuma Nybegynder
27. august 2011 - 14:53 #7
Jeg kontrollerede for opdateringer - og Vupti: Nu fungerer det igen.
Tusind tak for hjælpen.
stjuma.