Avatar billede Tbisander Nybegynder
27. august 2011 - 09:49 Der er 1 kommentar

Support til valg af bærbar computer

Hej,

I forbindelse med at min søn ønsker at købe en bærbar computer, er jeg lidt usikker på, hvilke "features" vi skal prioritere? Han kommer først og fremmest til at bruge computeren til at spille world of warcraft.

Han har fundet følgende tilbud på nettet, som er udstyret med:

en AMD Phenom II Quad Core P960 processor og grafikkort af typen ATI Mobility Radeon HD5470 grafikkort med 1 GB RAM

og

en Intel Core i3-380M (2.53 GHz) og grafikkort af typen NVIDIA Geforce GT 540M med 1 GB og HDMI

Priserne på ovenstående tilbud er cirka det samme.

Har I godt bud på, om de 2 ovennævnte har tilstrækkelig kapacitet til formålet, og derudover vil jeg gerne høre, om en Intel Corei5 vil gøre den store forskel?

Mvh
Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2011 - 12:21 #1
Den med i3 CPU er den abslout bedste af de 2 i har kigget på.

Er det vigtigt at have alt grafikgejl slået til i spillet?

Har du et link til de maskiner?