Avatar billede skalling Nybegynder
26. august 2011 - 19:12 Der er 1 løsning

Dobbelt download af mail filer på pop3

Jeg  har et problem med at  min email konto bliver hentet flere gange fra serveren.
Jeg har 4 computere, 1 bærbar og 3 staionære, men de henter alle den samme mail på alle computere, da jeg kun har én mailkonto.
Specifikation:
1 bærbar med w7 og windows live mail, Microsoft securitry essentials.
3 stationære med xp, outlook express og  AVG pro som antivirus.
De kører alle med pop3 platformen - med et flueben i "gem en kopi på serveren"
Idet sidste halve år, er det sket 3 gange, at alle emails fra serveren bliver hentet en ekstra gang. Når en af pc'erne begynder, følger de andre efter.
Jeg kan ikke se nogen fællesnævner mellem computeren, der skulle forårsage dette.
Er der nogen, der har et bud på, hvad det kan skyldes
Avatar billede skalling Nybegynder
25. oktober 2011 - 12:30 #1
tager selv point