Avatar billede madsen79 Nybegynder
26. august 2011 - 08:54 Der er 5 kommentarer

Viasat HD TVboks Pace

Hej allesammen
JEg har netop fået det nye Viasat HD TVboks Pace, hvor jeg kan optage film og serie.
Mit spørgsmål er;
når jeg har optaget noget på boksen er det så mulig at få adgang til den via en pc, så jeg eventuelt kan brænde det ud på en DVD, eller ligge det over nå min server? hvis ja hvordan gør man det?

Hilsen Simon
26. august 2011 - 09:28 #1
NEJ - det skal du ikke forvente. System er låst - dette bla. af Copyright mæssige årsager ...
Avatar billede madsen79 Nybegynder
26. august 2011 - 09:32 #2
okay, men det lyder da lidt mærkeligt, da det jo er samme princip som en videomaskine
26. august 2011 - 09:41 #3
... en Videomaskine er jo 'dum' analog... principielt er det 'tilladt' at copy ANALOGT ...
26. august 2011 - 09:43 #4
PS: Man kan heller ikke ta' evt. Harddisk ud af kassen og så tilslutte en PC ell. lign. for at overføre. Det er sansynligvis en NON-PC format, så du vil ikke kunne se noget som helst. Men resikerer let at slette det hele så den SLET ikke kan bruges mere i boxen bagefter...

Er set/læst før ...
Avatar billede aka2 Nybegynder
26. august 2011 - 11:13 #5
Det er ikke muligt med en viasats egen boxe, men muligt med en ikke låst sat. modtager med hdd f.eks. en dreambox. Så du skal ha en ny sat.modtager for at kunne det.