Avatar billede vtec4ever Nybegynder
26. august 2011 - 08:18 Der er 5 kommentarer

Er forbundet; men kan ikke åbne websider...

Her til morgen ville min computer ikke længere åbne websider (generelt). Den er forbundet til mit trådløse netværk...og andre enheder kan godt gå på mit trådlåse.
Nogle der har et bud???
Avatar billede Cypern Nybegynder
26. august 2011 - 09:16 #1
Skriver den at der er adgang til trådløst netværk og internet, når du klikket på dit icon nederst til højre, der ligner 2 skærme sat sammen ?
26. august 2011 - 09:24 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvllken Browser ? / Version ?
Avatar billede vtec4ever Nybegynder
26. august 2011 - 09:28 #3
Jeg kører windows XP.

Ja, den skriver at computeren er forbundet til mit trådløse netværk.
26. august 2011 - 09:54 #4
Og det er - tilsyneladende - sket 'pludeseligt' ?

Systemgendannelse til et par dage bagud!!!
Avatar billede vtec4ever Nybegynder
26. august 2011 - 10:47 #5
Det må prøves...men ja, det skete mes jeg var på nettet. Browseren skulle åbne i et nyt vindue, og så var det sket.
Har efterfølgende prøvet genstart at både computer og router...uden held.