Avatar billede NicklasHL Nybegynder
25. august 2011 - 23:38 Der er 11 kommentarer

Upload html til internet

hej :)
Jeg har  skrevet lidt html, og jeg synes selv at det går fint med det :)
Men nu har jeg et problem med at få det lagt ud på internettet, jeg aner ikke hvor jeg skal gøre det og hvordan, jeg har programmet filezilla, men jeg mangler vist et sted at ligge det op, sådan som jeg har forstået det :)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
26. august 2011 - 08:01 #1
Der er nogle gratis udbydere. Fx. 1go.dk :) Når du så har oprettet et domæne. Så får du også dine FTP oplysninger af vide inde på din profil :) Dem skal du så bruge i FileZilla, også er du godt kørende.

Hvis du så vil have dit "eget" domæne - hvor det bare er .dk eller .com uden noget ekstra, som der altid er med gratis domæner. Så kan du også finde et hav af udbydere: one.com, surftown.dk. Det er bare om at søge på "webhotel" på google. :)
Avatar billede agf2413 Nybegynder
26. august 2011 - 08:04 #2
Ellers kan www.whitehat.dk også anbefales.
De opdatere godt nok ikke rigtigt deres side, men det virker da :)
Avatar billede NicklasHL Nybegynder
26. august 2011 - 11:30 #3
@Lille udvikler
Inde på 1go.dk's hjemmeside kan jeg ikke finde det punkt hvor jeg kan få en gratis side? Er det bare mig eller skal man betale derinde?

@agf2413
Er du sikker på at det virker? Jeg registrerede mig og har siddet de sidste par timer og ventet på registreringsemailen...
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
26. august 2011 - 14:33 #4
Det hedder et webhotel sådan et sted du leder efter at lægge dine filer på nettet så andre kan se dem.

Hvis du kan finde et gratis sted at have dem så er det jo fint nok men hvis du skal have en stabil hjemmeside så er det nok bedst at give lidt penge også få et webhotel som bare virker og uden reklamer og så mange problemer.

Jeg bruger selv http://www.one.com/ og det er jeg godt tilfreds med.

I samme forbindelse med du bestiller et webhotel kan du overveje om du også vil leje et domainnavn (www.ditnavn.dk) sådan at folk har en nem adresse de kan huske til at komme ind på din hjemmeside.

Så¨vidt jeg ved er 1go.dk holdt op med at tilbyde gratis webhotel for længe siden.
Jeg ved ikke om whitehat virker stadig men tvivler på det.
Avatar billede agf2413 Nybegynder
26. august 2011 - 15:39 #5
Må nok beklage mit forslag om whitehat.dk
Jeg har en bruger der (en gammel en) som endnu virker os.v
Men prøvet da lige at lave en bruge igen da du sagde de ikke virkede, og jeg får heller ikke nogle mail.

Ser det svære ud som om de har lukket det eller noget.
Beklager
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
27. august 2011 - 09:14 #6
Woops, jeg troede beklageligt, at 1go.dk stadig tilbød gratis webhotel.

Du kan prøve http://gratishotel.dk/ eller domaindirect.dk

Jeg synes da du skulle prøve et gratis før du giver 300 kroner for oprettelse og 10 kroner om måneden for et domæne :-)

mvh,
Lille.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
27. august 2011 - 11:52 #7
Ja prøv da klart de gratis først.
Og hvis du finder nogen med PHP og SQL adgang så skriv gerne hvad webhotel det er hvis det er gratis da jeg gerne vil vide det.
Avatar billede edinmdk Nybegynder
11. september 2011 - 21:37 #8
Jeg sidder med en hjemmeside, som ikke rigtigt bliver brugt!! http://www.teknologi-planeten.dk/ du kunne få et sub domæne og ftp oplysninger GRATIS!!

For eksempel www.NicklasHL.teknologi-planeten.dk Det kommer til at se langt ud, men det er nu endda gratis... Er det nu noget for dig så skriv til

edinm@live.dk

Mine blogs!!
http://edinm.dk/
http://www.beboo.dk/
Avatar billede NicklasHL Nybegynder
11. september 2011 - 22:16 #9
Det havde da været vildt nice! :D
Smid et svar hvis du vil have point for det! :D
Avatar billede edinmdk Nybegynder
12. september 2011 - 07:23 #10
Du skriver bare lige en mail til edinm@live.dk også derefter får du tilsendt ftp oplysninger til din account ;)
Avatar billede agf2413 Nybegynder
12. september 2011 - 09:35 #11
Ellers kan www.host.sk også bruges, er et gratis webhotel hvor du hurtigt kan oprette dig og har 250mb.
Bruger det selv.

Men hvis edinmdk har et betalt webhotel, køre det nok lidt bedre ;)