Avatar billede weblance Nybegynder
25. august 2011 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med fakturalayout efter skift af computer

Hej

Min svigerfar har lige fået ny computer og jeg har flyttet hans C5 v1.8 over på den. Har fået printeren til at virke men er blevet nødt til at ænde faktura layout da det hele havde flytte sig.

Nu har jeg fået det hele rettet bortset fra den linie hvor varebeløb, moms og total beløb står. Linien skal stå i et felt i det fortrykte fakturaark, men den er ca 3 cm for langt nede, så i stedet for at ligge i det tilregnede felt, så er den i selve indbetalingskortet, hvor man skriver sit kontonr osv. Ca. 7 mm fra oven i selve indbetalingskortet.

Hvordan får jeg linien flytet op?
Avatar billede GlobaCon Nybegynder
26. august 2011 - 13:27 #1
Hej

Har du prøvet at tilføje/fjerne et par linjer af typen Sidehoved?
Det kan betale sig at prøve at lege lidt med det i hvert fald :)

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen
www.globacon.dk
Avatar billede weblance Nybegynder
26. august 2011 - 17:58 #2
Det hjælper desværre ikke noget.

Fakturaen er bygget op med sidehoved linjer hel ned til varelisten, så kommer der 4 body linjer og så nogle sidefod linjer. Det er de to øverste sidefods linjer der skal flyttes opad.
Avatar billede weblance Nybegynder
27. august 2011 - 15:17 #3
Bump . . .

Nogen idéer?
Avatar billede mariaf Juniormester
14. september 2011 - 08:30 #4
Slet nogle af sidehovedlinierne, så komemr den fint på plads. Nu er det vel ikke en 64-bit maskine? Så kan du nemlig glemme alt om at få det til at spille.
Avatar billede weblance Nybegynder
26. september 2011 - 18:03 #5
Undskyld at jeg ikke har meldt ind tidligere. Min svigerfar valgte at få en professionel til at klare det for sig. Så han løste det egentlig selv . . . og nu kan jeg så bare irritere mig over at jeg ikke ved hvordan ;)
Avatar billede weblance Nybegynder
26. september 2011 - 18:04 #6
Lukker