Avatar billede peju Nybegynder
25. august 2011 - 16:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning til bundkort med USB3 eller flere pci-e porte.

Hej.

Har en fijutsi w280 (datasheet her: https://globalsp.ts.fujitsu.com/dmsp/docs/ds-celsius-w280.pdf )

Bruger begge pci-e porte til henholdsvis video- og grafik kort. Vil gerne have usb3, men kan så vidt jeg forstår, ikke få det uden en pci-e port ledig. Der findes godt nok et addonics kort til pci (se link her: http://www.addonics.com/products/host_controller/ad2u3pci.asp )
, men jeg har fået at vide, at det er omsonst at købe det, da pci under alle omstændigheder har for langsom dataoverførsel.

Ved nogen, hvilket bundkort jeg kan anvende, så jeg kan få usb3 i stedet?

Vh. Peju.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 16:25 #1
ja med dette her kan du
der er 5 pci sokler

jeg har revo drive 2 +
2 sata 3 harddiske i raid 0 på den
der er usb 3 på det

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 16:25 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 16:39 #3
er ikke helt sikker på det kan være i dit kabinet
Avatar billede peju Nybegynder
25. august 2011 - 21:23 #4
Ok - må lige tjekke om der er plads til det. Foreløbig tak.
Avatar billede peju Nybegynder
22. februar 2012 - 10:30 #5
Tak for hjælpen, og beklager den lange svartid. Jeg har ikke rigtig fattet det med pointgivning, og ved stadig ikke, om jeg har fået givet dig point for svaret...

Vh.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2012 - 12:04 #6
hvis det er mig accepterer du dette svar og ikke det du selv sendte
den mulighed er der kun for hvis du ikke opnåede noget selv kunne lukke det
Avatar billede peju Nybegynder
22. februar 2012 - 14:45 #7
Tak og god dag.