Avatar billede thomberth Nybegynder
25. august 2011 - 14:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gamer Bærbar søges

Hej

Jeg har gået og set lidt efter en gamer bærbar her på det seneste uden held. Nogen der har nogle gode forslag, der er dog nogle kriterier der skal opfyldes:

Fra 8.000-10.000 kr.
Skal holde minimum 2 år (altså skal helst kunne køre alle nye spil på market uden problemer inden for de næste 2 år
Skal have I7-processor og Windows 7
Skal kunne købes et sted der er kendt såsom ekspert, pc-lager osv.

Tak på forhånd :)
Avatar billede lylover Nybegynder
25. august 2011 - 15:01 #1
Synes måske du selv skulle gå på jagt efter nogle forslag, også poste dem her, også kan vi komme med vores vurderinger.
Den attitude du kommer med der er en smule for slap.

Du har en masse krav - og med dette i mente - burde du selv kunne finde nogle ting frem, så du gerne vil have vurderet.

Det er jo ikke Palles gavebod for pokker
Avatar billede escape4ever Novice
25. august 2011 - 15:13 #2
er enig med lylover, desuden findes der ikke så mange gode gamer bærbare under 10.000,- især ikke med i7 processor, så skal du være meget heldig. hvis du vil have en ordentlig gamer computer skal du have en alienware, de koster mellem 10 og 15 for en god, men de kan også holde i 2 år og kan spille alle de nye spil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2011 - 16:01 #3
Skal holde minimum 2 år (altså skal helst kunne køre alle nye spil på market uden problemer inden for de næste 2 år

Det er 100% umuligt at sige hvad kravene bliver for div. spil indenfor de næste 2 år, så det punkt hedder så kraftig som muligt indenfor budget.

Har du overvejet en stationær med de krav?

Men her er et par udmærkede forslag - listet efter bedste grafikkort:
1(1) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4387039
1(2) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4948084

2(1) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5147916
2(2) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5070218

Baseret på ydelse ville jeg vælge Aceren: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4387039
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2011 - 16:03 #4
#2
hvis du vil have en ordentlig gamer computer skal du have en alienware, de koster mellem 10 og 15 for en god, men de kan også holde i 2 år og kan spille alle de nye spil.

Så meget kraftigere er Alienware altså ikke!!!
Avatar billede Nereos Nybegynder
25. august 2011 - 16:38 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2011 - 17:07 #6
Skal det være en MM Vision bærbar, så vil jeg ikke anbefale den i #5.
Med al respekt Nereos, så er et middelklasse grafikkort ikke godt nok med de krav spørger har stillet. Desuden er det med i5, og ikke i7 der var et af kravene.
Avatar billede thomberth Nybegynder
27. august 2011 - 18:01 #7
Tak for jeres forslag, og jeg takker for jeres tid :), jeg har stadig ikke fundet den "rigtige" endnu.
Til Stationær: Jeg skal også kunne bruge den til at medbringe i gym osv, så stationær går ikke til mit behov :)
Avatar billede mikaelch Novice
04. september 2011 - 06:16 #8
denne her er også god 4 kerne 16 ram mv og lige under 9000 kr

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5030583
Avatar billede thomberth Nybegynder
06. oktober 2011 - 15:03 #9
Tråden lukkes
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2011 - 16:00 #10
Lige til info...
Point er ikke til dig selv, men til dem der hjælper.
Da du godt ved hvordan der uddeles point, undrer jeg mig over at du ikke bad om svar?