Avatar billede runehansen76 Nybegynder
25. august 2011 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort/cpu/ram/strømforsyning til opgradering af mediecenter? Takker for hjælpen :)

Hej alle.

Jeg er kommet alt for langt bagud i udviklingen af pc-hardware og må be om hjælp til at finde nogle dele til et mediecenter.

Mediecenteret har jeg sådan set allerede, det trænger bare til en opgradering.
Dvs. jeg har allerede harddiske, grafikkort, mpeg4 dvb-c tunere og så videre - jeg har bare brug for at opgradere bundkort, cpu, ram og evt. strømforsyning.
Jeg vil helst ikke bruge for mange penge, derfor vil jeg blot købe de dele jeg behøver. F.eks behøver jeg heller ikke kabinet, da det hele er bygget ind i et IKEA-møbel :)

Jeg havde forestillet mig noget med en 4-kernet processor der sparker røv, og nogle ram der passer til - 6 el. 8GB. (noget med de kan køre triple-channel nu?!)
Strømforsyningen ved jeg ikke om den blir nødvendig at udskifte?!

På forhånd mange tak for hjælpen :)

mvh Rune Hansen, Langeskov
Avatar billede runehansen76 Nybegynder
25. august 2011 - 19:28 #1
Slet ikke nogen der vil og kan hjælpe :(
Avatar billede runehansen76 Nybegynder
29. august 2011 - 23:31 #2
Øv :(
Avatar billede runehansen76 Nybegynder
09. september 2011 - 13:46 #3
lukker