Avatar billede darkwader Juniormester
24. august 2011 - 22:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken webhoteler suportere share point

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken webhoteller der suppotere sharpoint designer 2007. Jeg har netop erfaret at one.com ikke gør det :-(

På forhånd tak

MVH
Hunter14
Avatar billede keysersoze Guru
24. august 2011 - 22:44 #1
"Understøtte" Sharepoint Designer er et lidt vidt begreb, for laver du almindelig HTML heri kan ethvert webhotel kører det, laver du .NET skal du finde et webhotel til det (fx unoeuro) og vil du arbejde op imod Sharepoint kræver det, ja Sharepoint, hvilket nok mere kræver en dedikeret sharepoint fremfor bare et webhotel. Så hvad præcis kræves understøttelse af?
Avatar billede darkwader Juniormester
25. august 2011 - 22:39 #2
Hmmm Lad mig svare sådan. Da jeg havde lavet en ny hjemmeside og fik den oploadet. Fik jeg fejl, hvor systemmet sagde at serveren ikke understøttede sharepoint designer. En kontakt til supporten sagde det var korrekt. De understøttede kun rent Php programmer.

Så lige står jeg i en situation hvor jeg gerne vil bruge share point desingner men kan deværre ikke bruge den hos one.com

Og så spørgsmålet så hvilket webhotel der så understøtter sharepoint designer.

Beklager det sene svar, men der var noget arbejde der krævede min opmærksomhed

MVH
Hunter14
Avatar billede keysersoze Guru
25. august 2011 - 23:04 #3
Det lyder lidt underligt - men mit gæt er at det kunne være noget Frontpage Extensions der manglede, men det ville kun være tilfældet hvis man brugte "avancerede" funktioner og ikke kun ren html/css/javascript.

anyway, jeg kender dem ikke selv, men jeg mener at scannet.dk har haft skrevet noget om netop sharepoint designer 2007 understøttelse hos dem så prøv der.
Avatar billede darkwader Juniormester
25. september 2011 - 13:13 #4
Hej.
Beklager det sene svar. Måtte lige en tur omkring en indlæggelese på grund af en ryg der stod af

Hvorom alt er scannet blev det ikke. Leder stadig efter det helt rigtige

Vil prøve at tildele alle point her

MVH
HUNTER!¤
Avatar billede darkwader Juniormester
25. september 2011 - 13:15 #5
Nå ok det lykkedes ikke som jeg havde tænkt mig.
Hvis alle vil skrive svar. Vil kommet point til alle der har deltaget

MVH
Hunter14
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2011 - 16:28 #6
skal kun have point hvis jeg har været til hjælp - og det har jeg vidst ikke så behold du bare de point.
Avatar billede darkwader Juniormester
06. februar 2012 - 17:06 #7
Svaret er fundet. Sagen er lukket