Avatar billede nipnik Nybegynder
24. august 2011 - 11:26 Der er 2 kommentarer

Større ikoner i Word?

Hej
Min gamle mor har fået en af de nyere wordversioner.
Hun har svært ved at se de forskellige toolbar-ikoner øverst.
Eksempeltvis har hun svært ved at se forskel på ikonerne "Venstrestil", "Centreret", "Højrestil" og "lige margener" (dem der er små streger)

Nogen der kan svare på, om man permanent kan vælge større ikoner, eller på anden måde kan afhjælpe problemet?
24. august 2011 - 11:32 #1
... altså version 2010 ?

---

Psssssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/nipnik Point ude: 435 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede nipnik Nybegynder
24. august 2011 - 12:15 #2
2007-2010 (hvor toolbaren blev lavet om i forhold til tidligere versioner)