Avatar billede ngr Praktikant
23. august 2011 - 20:11 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Oplysning om, at jeg selv har oprettet et spm.

Kan jeg ikke slippe for at få tilsendt en mail om, at mit spm. er oprettet?
23. august 2011 - 20:28 #1
Hvorfor det ???

Der er jo en tendens til at folk (du?) glemmer det...
Og så står der også mere specifick hvilken kategori spørgsmålet er lagt i.
Og direkte link dertil...
Og direkte link til FAQ...

Det er nemlig mig der i tidernes morgen har foreslået det - på samme vis som når man opretter annoncer ved www.dbak.dk ell. lign. ...
www.eksperten.dk/spm/908022

---

Psssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr Point ude: 245 ?
Avatar billede chalde Seniormester
23. august 2011 - 20:36 #2
Opret et filter i din mailboks der går direkte på overskriften.
Personligt er jeg heller ikke fan af det, og vil påstå at de fleste der ikke følger op på deres spørgsmål ligeledes har en mailboks fuld af diverse mails de aldrig kigger på heller.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2011 - 20:51 #3
Nej du kan ikke.
Og at vejlede i hvordan man sætter filter på er direkte dumt. Ja sådan er det!

ngr> der er i hvert fald 4 spørgsmål der nok lige skal kigges på da de er helt fra 2003...
Avatar billede ngr Praktikant
23. august 2011 - 21:01 #4
Mærkeligt, hvordan nogle mennesker absolut skal belære andre, i stedet for at respektere, at andre kan have andre ønsker end dem selv.
Men det er åbenbart ikke her, jeg får svar på mit spørgsmål.
23. august 2011 - 21:13 #5
... du har tilsyneladende ikke ønsker om at vi - måske - gider at hjæle dig / huske dig på 'noget' ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (Men det har du jo fået at vide før...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2011 - 21:19 #6
Men det er åbenbart ikke her, jeg får svar på mit spørgsmål.

Der er svaret. At du ikke "brød dig om" de svar du fik er dit eget problem.
Avatar billede ngr Praktikant
23. august 2011 - 21:19 #7
Ja, og jeg har oplevet før, at du mener at kende mine behov bedre end jeg selv, så jeg har mistet troen på få hjælp fra dig - du er kun leveringsdygtig i belæring.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2011 - 21:21 #8
Så forklar din direkte modvilje til at gøre som der bliver skrevet?
Avatar billede ngr Praktikant
23. august 2011 - 21:24 #9
Hvor står der, hvordan jeg kan slippe for at få en mail?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2011 - 21:38 #10
Simpelt.
Luk dine gamle spørgsmål så kommer der ikke påmindelser længere.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2011 - 21:47 #11
john_stigers >> Det er ikke den mail spørgsmålet går på. Det er den mail der kommer når man opretter et spørgsmål.
Helt ærligt, den mail kan jeg heller ikke se formålet med.
Den kommer lige efter spørgsmålet er oprettet, da kan de fleste nok stadig huske, at de lige har oprettet det....  :-)
23. august 2011 - 21:55 #12
Ref #11
...de fleste nok stadig huske, at de lige har oprettet det... - hvorfor er der så mange som alligevel glemmer det derefter ?
Det er jo samme princip i www.dba.dk og andre lign. steder...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2011 - 21:59 #13
aha...
Så beklager jeg.
Nej den mail er jeg også lidt irriteret på.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2011 - 22:00 #14
Kender ikke systemet hos dba, her på Eksperten er det meget nemt at finde sit spørgsmål igen.

jeg tror de fleste gør som jeg: Sletter e-mailen omgående....
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
24. august 2011 - 01:25 #15
Synes nu også godt at der generelt kan komme rigelig mange mails ud af at kigge herind forbi en tur.. Ihvertfald hvis man som mig har svært ved at holde sin kæft og kommenterer på en hel del emner når man kommer forbi :-)
Ved godt at de ikke kan undværes for at holde systemet funktionelt herinde, men en gang imellem bliver man alligevel gnaven og tænker at man burde sætte et mail-filter op :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2011 - 10:49 #16
MikeyCph
Så er funktionen "Smart e-mail" nok det du skal kigge på :)
Du kan rette til her: www.eksperten.dk/bruger/rediger