Avatar billede avkri Nybegynder
23. august 2011 - 16:54 Der er 5 kommentarer

min skærm overlapper??

Hej,
har en medion 21,5" (købt i starten af sommerferien 2011), når jeg sætter den til min stationær pc, og starter, er billedet mærkeligt. Der er det normale billede bare ekstremt meget lysere, og når jeg åbner nettet eller en mappe eller lignende, er det som om billedet af mit skrivbord overlapper det jeg åbner i nogle sekunder. Nogle forslag på hvad der er galt??

-Avkri
23. august 2011 - 17:20 #1
Igen igen igen ->

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede avkri Nybegynder
23. august 2011 - 17:37 #2
sorry, kører windows 07 på min egen og min lillebrors er vista. Har prøvet med flere forskellige stik (VGA/DVI og HDMI).
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2011 - 18:42 #3
Prøv at slå Aero fra.
Avatar billede avkri Nybegynder
23. august 2011 - 18:45 #4
hvordan gør man det??
Avatar billede joe_joe Novice
25. august 2011 - 13:06 #5
prøv at kigge her: http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/180-sadan-aktiverer-du-aero-i-windows-7
der viser de hvordan du fejlfinder i windows 7 på aero.

du kan også prøve at gå ind i kotrolpanel\udseende og personlige indstillinger\skærm
der finder du aero indstillinger den skulle gerne stå til 100 %