Avatar billede enco1989 Nybegynder
23. august 2011 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave et onlinecommunity?

Hej Eksperter!

Det er en del tid siden jeg sidst har skrevet herinde...

Jeg er sammen med to andre ved at stable et nyt online community på benene. Sitet kommer til at være nogen lunde samme størrelse som Bandbase.dk.

Mit spørgsmål er; hvem kan løfte en sådan opgave (firmaer)?
Designet skal der ikke tænkes på, jeg tænker kun på programmeringen.

Det skal programmeres i bedste W2.0 stil med Ajax og Jquery

Håber rigtig meget i kan hjælpe
Avatar billede irve Praktikant
23. august 2011 - 17:01 #1
Hej
Hvad er jeres tanker? Skal det være på jeres egen server eller hvad?
Skal det være en Linux eller Microsoft løsning?
Avatar billede enco1989 Nybegynder
23. august 2011 - 17:42 #2
Vores tanke er sådan set bare lige nu... at vi er åbne over for alt. jeg vil ikke være herrer over om det skal være .net eller php, etc.  vi har kontaktet bl.a. 1508 som synes opgaves var for stor. findes der nogle udvikligsfirma'er der er store nok og dygtige nok til at få smækket et onlinecommunity der bare kører på benene? og har i nogle forbindelser eller anbefalinger?
Avatar billede keysersoze Guru
23. august 2011 - 18:40 #3
Jeg kender ikke bandbase andet end at jeg nu har set forsiden og en anden stor ukendt parameter er hvad der ligger bagvej så det er svært vurdere den reele størrelse - og med netop en side som bandbase tror jeg oftest det bedre kan betale sig selv at samle et hold end at få et bureau til det. Jeg er overbevist om at der er masser bureauer der kan løfte opgaven, men hvordan ser budgettet til det egentlig ud?
Avatar billede enco1989 Nybegynder
23. august 2011 - 19:20 #4
Okay. jeg kan desværre ikke give en direkte krav-specifikation, da konceptet er skrøbeligt. men tak for hjælpen!
Avatar billede keysersoze Guru
23. august 2011 - 19:48 #5
Det var heller ikke en kravspecifikation jeg efterspurgte - den skal selvfølgelig kun udleveres til dem der skal afgive et tilbud. Det jeg efterspurgte var et ca budget så man vidste hvilken type virksomhed der kunne henvises til.
Avatar billede enco1989 Nybegynder
23. august 2011 - 21:10 #6
arh undskyld. vi har ikke et budget endnu. det bliver sat efter hvad opgaven kommer til at koste... penge er ikke et problem ;)
Avatar billede jps6kb Novice
29. august 2011 - 13:58 #7
Det kan vi blandt andet.
Du er velkommen til at kontakte mig direkte på 6060 2066 eller på kim@b-web.dk, hvis du vil høre nærmere.

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede mautone Nybegynder
06. september 2011 - 15:54 #8
jps6kb
Skal jeres hjemmeside ikke lige opdateres en gang??
Kampagne til april 2011?