Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
22. august 2011 - 23:18 Der er 76 kommentarer og
1 løsning

Blå skærm med hvid skrift?!?!

Min computer genstarter konstant! Jeg får et kort glimt af en blå skærm med hvid skrift. Derefter slukker computeren og genstarter automatisk... Den forsøger af åbne windows, men uden held. I aftes lykkedes det dog at se fejlkoden inden den straks genstartede igen igen igen...

DOCUME~1\EJER\LOKALE~1\Temp\WERa3bf.dir00\Mini082111-19.dmp
DOCUME~1\EJER\LOKALE~1\Temp\WERa3bf.dir00\sysdata.xml

Hva er der galt....!?!? Suk suk

Mvh Tina Møller Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 23:49 #1
Prøv at starte op i fejlsikker tilstand = F8.
Hvis du kommer derind, skal du trykke på (min Windows er på eng.) Restore your computer to an earlier time. Du skulle have skrevet hvilket styresystem du har.
Hvis det er windows7 er stien:Start-Control panel-System og sikkerhed- øverst til højre.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
22. august 2011 - 23:53 #2
Windows xp
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
22. august 2011 - 23:58 #3
Tusinde tak for dit svar... Det virker som om, du har en løsning på mit problem. Mit styresy´stem er XP
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 00:04 #4
Jeg husker det ikke lige precist, men du kan sagtens finde det.
Noget i denne retning: Start-Alle programmer-Tilbehør-Systemfiler.

Ps. Du skal ikke lægge svar, men som i #2 en kommentar.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 00:07 #5
Det hedder BSOD = Blue Screen of Death.

Den kan komme af en del forskellige ting. Det kan både være fordi at du har en forkert driver installeret eller noget af dit hardware er gået i stykker.

Det kan også opstå af software fejl i programmer eller på grund af virus.

Hvad var det sidste du lavede inden den begyndte at opføre sig uartigt? Har du installeret noget, eller sat noget nyt hardware til?

I første omgang synes jeg du skal prøve at gøre som #1 siger. Gå tilbage til et tidligere gendannelsespunkt. Kan dårligt huske XP men husker et eller andet om at hvis du trykker F8 lige når du har tændt computeren så får du nogle valgmuligheder. For eks. at starte i fejlsikret tilstand, men mener også at der er en der hedder start med sidste fungerenede windows.. et eller andet. Prøv den.

Hvis dette ikke virker så kan det godt være at der skal kigges i den dump fil som windows laver hvis den crasher. Det er den fil du selv skriver om : DOCUME~1\EJER\LOKALE~1\Temp\WERa3bf.dir00\Mini082111-19.dmp

Det er ikke en fejlbesked, men en fil der indeholder fejlbeskederne, så du var tæt på :-)
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 00:10 #6
Jeg er glad for dit svar... Har nu adgang til fejlsikret tilstand. Forsøger... Men jeg er ikke den store tekniker
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 00:11 #7
Du finder System gendannelse sådan her :

http://support.microsoft.com/Library/Images/2425992.png
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 00:17 #8
Hvis du ikke allerede har gjort det, trykker du bare på Gendan (Restore)
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 00:28 #9
Nu er jeg ved at gendanne filer fra en tidligere dato.... Jeres hjælp er bare så fantastisk. Jeg er i panik - og det er absolut første gang, jeg besøger eksperten.dk... Håber sådan hjælpen virker. Min computer har længe meddelt at min system var "uægte", og jeg har bare trykket påmind mig senere - kan det have betydning? Computeren har haft problemet noget tid. Men tidligere har den genstartet med 20 minutters mellemrum ca. Nu er den umulig, og vil slet ikke starte...
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 00:35 #10
Uha-uha! Hvis du har fået Microsoft på nakken, så er det måske dem, som har lavet kuk på din windows. Så kommer det igen.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 00:37 #11
Det lyder ikke til at du vedligeholder din pc særlig pænt. Hvis din windows version står som uægte får du heller ikke adgang til alle updates som microsoft udsender. Dette er ikke så smart..

Hvis det har stået på i noget tid så er jeg ikke helt så sikker på at en system restore virker. Det er jo meningen at du skal rulle tilbage til en dato før computeren startede med at have problemer. Det er nok bare ikke muligt hvis det betyder at du skal flere uger eller måneder tilbage.

For mig lyder det næsten smartest hvis du får hevet dine data af fra den PC og så installerer den på ny.. Men lad os se hvad der sker når den er gendannet :-)
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 00:37 #12
Men jeg har IKKE installeret noget uægte på min computer..... Min computer er købt i Fona (og dengang var der installeret programmer på computeren). Så det er meget mystisk :-(
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 00:39 #13
Lyder meget underligt.. Men lad os først se om vi kan få den op at køre igen. Så må vi jo tage den med licensen bagefter :-)
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 00:44 #14
Jeg har ikke spor forstand på styreprogrammer, computerteknik, software mm.
Jeg tænker bare, at alt virker, når computeren er købt.
Øv nej, computeren virker stadig ikke efter endt gendannelse.
Øv øv, men hvor er det sødt at I forsøger at hjælpe.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 00:51 #15
Hvis den er købt i Fona så bør den heller ikke smide sin licens, så det er ikke godt at vide hvad der mon er sket.

Sidder og spekulerer hvad jeg mon lige kan råde dig til..

Kan du ikke starte i fejlsikret tilstand og så finde den fil som vi har skrevet om og så se hvor stor den er, altså hvor meget den fylder?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 00:54 #16
Denne fil :
DOCUME~1\EJER\LOKALE~1\Temp\WERa3bf.dir00\Mini082111-19.dmp
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 00:57 #17
Tina
Prøv at se i din interne post.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 00:58 #18
Hvor finder jeg det?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:03 #19
Har du en god idé TA13? For så vil jeg jeg endelig lade jer prøve den inden vi ligefrem kaster os ud i at læse dumpfiler.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:06 #20
Jeg er så lykkelig over, at I forsøger at hjælpe - det er virkelig sødt. Og I forsøger jo at gøre alt for en håbløb computerejer, der overhovedet ikke har forstand på computerteknik. Hvordan kan jeg takke jer? I skal lige vide, at jeg selvfølgelig skriver fra en anden "lånt" computer, da jeg overhovedet ikke har adgang til den umulige... Dog er der nu pludselig bedre adgang end tidligere. Fejlkoden kan jeg se under "systemet er blevet genoprettet efter en alvorlig fejl". En størrelse på filen ved jeg ikke, hvor jeg finder.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:11 #21
Har du stadig din Windows installations CD med Win XP?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:12 #22
Hvis du har den så prøv at finde den frem og sæt den i din PC. Tænd for PC'en og boot på xp cd'en. Her kan du så vælge reparer. Det kan muligvis løse det hvis vi er heldige
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:13 #23
Jeg er nu i "fejlsikret tilstand". Kan jeg finde fejlfilen her?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:17 #24
Det er noget tid siden jeg rodede XP men mener det må hedde :
DOCUMEments and settings\EJER\LOKALE filer\Temp\WERa3bf.dir00\

og derinde ligger så filen Mini082111-19.dmp
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:19 #25
Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM Windows XP Home Edition-SP2... Har fundet en cd med denne titel. Kan det være den?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:21 #26
Det kunne godt være at den kan bruges. Prøv at boote computeren på den cd og lad os se om man kan vælge Repair eller noget der ligner
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:24 #27
Jeg er i fejlsikret tilstand, og kan kun se skrivebordet med ikoner. Hvor trykker jeg for at finde Docume...mm?
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:25 #28
Jeg har også 3 cd'er hvor der står "managed" på
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:28 #29
Hehe Tina.. Vi skal vist lige tilrettelægge vores plan lidt bedre.. Vi arbejder nemlig på 2 forskellige ting lige nu.. Lad os prøve din recovery disk som det første.. Det er langt det nemmeste.

Du skal sætte cd'en i din pc. Slukke pc'en og tænde igen. Så skal du trykke på et eller andet for at åbne en boot menu. Det står i starten hvad du skal trykke på. .På nogle Fujitsu Siemens kan man også trykke på museknappen lige når du har tændt den for at få valgmuligheder frem.

Du skal vælge at boote fra CD. og så skal vi se hvad du får af valgmuligheder
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:29 #30
Er bange for at alt på min pc forsvinder, hvis jeg installerer cd'en?!?!
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:29 #31
Det skal være dem der :
Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM Windows XP Home Edition-SP2
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:30 #32
Du skal ikke installere cd'en.. Vi skal bare finde et punkt der hedder repair hvor den retter systemfilerne.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:32 #33
Nu sætter jeg virkelig min lid til dig... Der er så mange data på min pc, som jeg nødig vil miste gys gys
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:34 #34
Skal nok passe på dig.. :-) Tror jeg nok. Det kræver bare at du ikke får trykket uden at vi har diskuteret det først.. Men du kan ikke bare komme til at slette den.. Hvis du beder den om at overskrive det hele med nyt, så skal den nok spørge 3 gange først om du virkelig virkelig er sikker
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:36 #35
Kan du finde ud af at boote fra cd'en? og hvad skriver den så til dig?
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:38 #36
Den installerer...... Jeg kan intet vælge
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:40 #37
Hmm.. Loader den ikke bare programmet fra CD'en? Den vil ikke bare installere uden at spørge dig først.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:40 #38
Den indlæser filer - tror sku ikke, det er helt godt...
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:40 #39
jojojo nu kan jeg vælge
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:41 #40
Er der noget der hedder repair?
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:42 #41
Nu spørger den hvilken indows-installation jeg vil logge på... jeg kan trykke enter for at annullere
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:43 #42
Er der ikke kun 1 windows installation at vælge imellem? og siger den logge på? Bare det ikke er en format og genindstallering
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:45 #43
genoprettelse kan jeg vælge... men derefter skal jeg skrive hvilken windows-installation jeg vil logge på
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:45 #44
Du Tina.. Lige et spørgsmål. Har du en USB harddisk eller en stor USB nøgle? Vi kan godt tage en time-out på reparationen og så kan du logge på i fejlsikret tilstand og flytte alle dine vigtige ting over på USB
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:50 #45
Jeg er inde i reperation, men nu skal jeg skrive noget...Jeg skal skrive hvilken windows-installation jeg vil logge på
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:51 #46
Hvad kan du vælge imellem?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 01:53 #47
Kig lige din post herinde på eksperten.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 01:54 #48
Hmmm. Nej ingen ekstern harddisk desværre. Jeg er mest bekymret for Itunes... Jeg har en lille USB til mine tekster. Kan man gemme I-tunes på en USB harddisk? MikeyCph, du er virkelig hjælpsom... Mange tanker herfra
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:00 #49
Tænker du, det er lettest, hvis jeg overfører alle mine data til en USB harddisk, og derefter geninstallerer hele windows fra cd'en?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:00 #50
Du kan godt gemme dit itunes bibliotek på en usb disk. Det kan jo bare risikere at fylde en del. Tænker mere hvis du ikke har en harddisk men kun en lille nøgle
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:02 #51
Det ville jeg mene ville være den bedste løsning i længden. Hvis den allerede har genstartet hver halve time igennem længere tid og så er det blevet værre. Det kunne godt lyde som om at den trænger til at starte på en frisk.

Det vigtigste er bare at redde dine data først. Men det kan du evt. gøre igennem fejlsikret tilstand
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:03 #52
Så må jeg købe en USB harddisk i morgen... Vi kommer ikke videre nu, er jeg bange for. Min computer venter på, at jeg skriver, hva jeg vil logge på hmm. jeg kan også bare annullere?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:05 #53
Du kan også trykke på win xp home hvis det er en valgmulighed imelelm dine win installationer
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:07 #54
Jeg ved ikke, hvem du er, men jeg er virkelig glad for, at du har forsøgt at hjælpe. I morgen redder jeg alle mine dokumenter. Derefter kan jeg forsøge at geninstallere min gamle windows XP.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:10 #55
Det lyder som en god idé. Så vil din computer også køre meget bedre bagefter. Bare husk at hive alt din data fra den inden du sletter..

Det var nu så lidt det med hjælpen. Jeg kunne jo fornemme din desperation. Det var alligevel synd synes jeg :-)
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:10 #56
Der er intet at vælge imellem...
1: C:/Windows
Hvilken windows-installation vil du logge på? (tryk på enter for at annullere)?

(sådan står der på skærmen)
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:10 #57
Så skal du vel bare trykke på 1 - tallet.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:11 #58
er det muligt at give dig nogle point??? vil så gerne takke for din hjælp.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:13 #59
nu spørger den efter administratoradgangskoden... Og det ved du jo nok ikke hvad er - og jeg da slet ikke...hmm
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:14 #60
Vi kan da godt lukke den med point. Mere så der ikke er nogen der skal læse vores 55 indlæg igennem fordi den stadig står åben

Men det var nu så lidt Tina og så skal du jo heller ikke takke alt for meget før at du har set om det ender med at virke til sidst ;-)
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 02:18 #61
Hehe tja.. Der burde jo ellers være større chancer for at du vidste det end mig.

Kan godt høre at du vist stadig har et stykke vej inden den er færdiginstalleret på ny.

Jeg smider dig lige en intern besked mere.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 02:18 #62
Jeg ved intet om pointsystemer eller om indlæg andre kan læse. Jeg kan bare se, du har mange point, og synes, du fortjener nogle flere for din hjælp og tid. jeg værdsætter at du forsøger at hjælpe - det er det vigtigste!
23. august 2011 - 07:18 #63
<Tina_Nielsen>

Velkommen til ...

Bare til en anden gang ->

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/

---
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 12:04 #64
Hej Tina
Jeg vil bare fortælle dig, at desværre røg min internetforbindelse til yousee kl. 1 i nat, og kl. 3 var den endnu ikke tilbage, så jeg kunne ikke følge op.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 20:10 #65
Helt ok x 2...
Problemet er endnu ikke løst. Nu forsøger jeg at flytte indholdet på computeren til en ekstern harddisk...
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 20:36 #66
Det lyder da fornuftigt. Det kan du vel gøre fra Fejlsikker. Ellers kan det gøres fra en Poppy linux. Og så kan du lave en ny installation med dine Recovery disk.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 21:12 #67
Jeg er i fuld gang med at gemme...
Hvor stor en harddisk vil du anbefale, man køber til sine back up? (billeder, Itunes + få tekster)....
Har du gode erfaringer med bestemte modeller?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 21:27 #68
Der er det med HDD, at priserne ikke svinger så meget for en stor og lille. 300 GB er rigeligt, men en hdd på 1 tGB (1000MB) koster ikke så meget mere. Men jeg vil foreslå, at du køber en Sata 3 HDD. Det har jeg selv og den er meget hurtigere. Sandsynligvis kan du ikke  udnytte hastigheden med det hardware du har nu, men det er bestemt fremtiden, og Sata3 er bagud compatible med Sata2. Jeg købte en Verbatim Sata 3 2TB i Kvikly for bare 700 kr.
Men ok, kan du finde en 300GB sata2 billigt, så er den da brugbar.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 21:40 #69
Super - jeg bytter de 160GB i morgen... Tænkte nok, det var for lidt. Det er ikke altid, man får den bedste vejledning i butikkerne.
Er det nemt at gemme hele Itunes, og derefter installere det igen på computeren.
23. august 2011 - 21:51 #70
Psssst: Hellere flere "små" extern HD end én stor. Hvis den store HD DØR (før eller siden), så 'taber' du jo mere ...

Sådan har jeg det også med Memorykort til mit Digitalfoto...
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 21:55 #71
160GB er ikke for lidt. Der kan være en masse på den. Det er bare det, at man måske kan få 500GB for bare 100kr. mere. Men se nu på priserne.
Jeg ved ikke meget om Itunes, men de filer du har downloadet, kan du altid bruge igen, det gør jeg selv. De kan også åbnes i andre programmer som f.eks. Videolan http://www.videolan.org/
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 21:59 #72
Der kan selvfølgelig være noget rigtigt i #70, men det vigtigste er, at man har backup. Og backup er altså ikke det samme som at flytte sine data til en ekstern hd, men at man har sine data 2 steder, altså dubletter.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
23. august 2011 - 22:02 #73
Ja, det har du ret i... Jeg undersøger lige priserne. Jeg forsøger altså at gemme Itunes på en ekstern harddisk. Og håber, derefter at kunne overføre til computeren efter end "formatering".
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 22:54 #74
Jeg vil anbefale en Western Digital My Passport HDD. Den er lille (110mm x 83mm x 15mm) og smart og så koster de ikke alverden. Den skal ikke have strøm andet end fra USB og så understøtter den USB3.0

http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=440

Du bør kunne få en 500GB version af sådan en for omkring kr. 500,-

(Ved godt at man få mange flere GB for få penge ekstra, men så bliver de større mere klodsede og tunge)

Når du skal eksportere dit musik-bibliotek fra itunes så skulle du gerne kunne gøre det på følgende måde :

1 Start iTunes.

2 Tryk på 'Edit' og vælg 'Preferences'

3 Kig på 'Advanced fanen' for her skulle den gerne skrive hvor dit musik bibliotek ligger på computeren. Det er en XML fil du kigger efter.

4 Gå igennem 'Denne Computer' i XP og tryk dig frem indtil du er i samme mappe som musikbiblioteket skal ligge i.

5. Kopier XML filen til din USB HDD. (Tager nok en jævn tid hvis du har meget musik)

6 (Hvis du også vil have dine iTunes settings med) Åbn iTunes igen, tryk 'File' derefter 'Library' og så 'Export'

7 Fortæl den et navn den skal kalde filen og vis den at du vil gemme på din USB HDD.

Dette gemmer dine ratings og andre indstillinger som du har lavet i musikbiblioteket.

Når du har formateret og geninstalleret din PC, så finder du bare den rigtige mappe i din nye itunes og smider XML filen ind i den fra USB, så er musikken retur. For at få de andre indstillinger ind igen så går du ind i File>Library>Import og peger på filen.

Så vil iTunes forhåbentlig være som om at det aldrig var sket.
Avatar billede Tina_Nielsen Nybegynder
24. august 2011 - 00:30 #75
Så er spørgsmålet bare, hvor jeg køber harddisken? Det var et fantastisk svar som jeg bestemt finder brugbar ;-)
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
24. august 2011 - 00:45 #76
Hvis du har tid at vente på den så bestiller du og får den sendt :

http://www.pricerunner.dk/pl/36-1157268/Harddiske/Western-Digital-My-Passport-Essential-500GB-Sammenlign-Priser

Men uden computer og uden musik så er du sikkert så tålmodig :o)

Jeg ved jo slet ikke hvor i landet du er fra så det er svært at henvise til et sted, men Elgiganten har den for eks. til lige over 500,- og de ligger mange steder rundt omkring. Ved så bare ikke om du har en i nærheden.

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/harddisk/WDPAS500GBBLA/wd-my-passport-essential-harddisk-sort?scid=9084

Læg lige mærke til at de skriver det er internet-pris.. De kan godt finde på at tage en 40-60 kroner mere hvis du bare går i butikken for at købe den. Du kan dog bestille den på hjemmesiden, men til afhentning i forretningen, så får du det til internet-prisen :o)
Avatar billede Nylollik Nybegynder
07. september 2011 - 16:17 #77
Hej Tina
Med min forrige PC, havde jeg det samme problem som dig, nemlig blå skærm med hvid skrift
Der stod en kode med en masse tal, en såkaldt stopkode, den skrev jeg ned, der var vist 10 tal i hver kode. Bagefter kontaktede jeg Microsoft, som derefter udfra mine nedskrevne tal, nøjagtigt kunne fortælle mig hvad der var galt med min computer.
Mvh. Nylollik