Avatar billede cmanx Nybegynder
02. august 2001 - 18:16 Der er 5 kommentarer

Detonator på Riva tnt 2

Hej jeg har lige formateret min pc. Efter jeg har hentet og installeret de nyeste detonator drivere på den virker tv out funktionen ikke mere. Jeg har kablet i ! både i pc´en og tv´et.
Håber der er nogle der kan hjælpe

Hilsen cmanx

Ps. min detonator version hedder 12.90
Avatar billede deadlock Nybegynder
02. august 2001 - 18:48 #1
hey there

For at man kan være sikker på at ens TV out virker skal man helst bruge ens egen grafikkort producents Drivers, det kan også virker med Detonator, men er ikke sikkert, og slet ikke med beta drivere som 12.90 er.

Hvilken producent er det ?

Over and out Deadlock
Avatar billede cmanx Nybegynder
02. august 2001 - 22:27 #2
Hej Deadlock det er et creative kort, men det har virket med nvidia drivere før.jeg har prøvet at gå ind på creatives hjemmeside og hente driverne til kortet, men det er sgu de samme der ligger der. øv og jeg har selvfølgelig smidt original cden væk.
Avatar billede deadlock Nybegynder
03. august 2001 - 08:36 #3
hey there

Har du evt. prøvet de officielle Nvidia drivere, dem der hedder 12.41 om de virker ordentligt, for 12.90 er beta drivere.

Over and out Deadlock
Avatar billede cmanx Nybegynder
03. august 2001 - 18:20 #4
Hej Deadlock jeg fandt en gammel version på tweakup.dk (6.50) den virkede, derefter kunne jeg så med held opdatere til 12.90.

Tak for hjælpen
Avatar billede deadlock Nybegynder
03. august 2001 - 18:52 #5
np men husk lige at lukke spørgsmålet :D