Avatar billede tais Nybegynder
08. januar 2000 - 12:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

"Åbn med"

Jeg er kommet til at åbne en jpg fil med funktionen "åbn med..." og ved ikke hvordan jeg slår den fra ???
den gør nu det at den åbner alle jpg filer med det program jeg har sat det til...
jeg bliver nød til at åbne den med mit schaner program...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
08. januar 2000 - 12:14 #1
Hold SHIFT nede og højreklik på filen og sig åbn med igen og vælg så et andet program til det
Avatar billede i11uzion Nybegynder
08. januar 2000 - 12:16 #2
... Hehe det var sgu lette point... :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
08. januar 2000 - 12:52 #3
damn for langsom!!
8P
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. januar 2000 - 17:24 #4
hmm hvordan kan det være at tais kun har oprettet et spm og at det er tildelt alle point?
Avatar billede snowfox Nybegynder
09. januar 2000 - 00:24 #5
Eller åben en stifinder- vælg vis- indstillinger - filtyper og ret/fjern den nødvendige indstilling
Avatar billede stroehm Nybegynder
09. januar 2000 - 15:59 #6
>>>esben
det skal du ikke hænge dig i, det er jo snart hverdag her på eksperten.  :(
Vi har både prøvet at demonstrere og debattere, folk fortsætter da bare der ud af.
Vi skulle lave vores egen 'eksperten' hvor så folk skulle godkendes for at være med!
-men hvor er så det sjove henne?
-det er rigtig kedligt det her.
:(
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 16:36 #7
tja nu vil jeg ikke lige være så hurtig og skynde mig at smide beskyldninger i hovedet på 127, da han er en af mine venner og han egentlig er fornuftig nok, men set udefra så kunne dette her spm godt ligne et fake...

men jeg tvivler på at han er dum nok til at lave det så åbenlyst...
Avatar billede stroehm Nybegynder
09. januar 2000 - 17:31 #8
Jeg skal heller ikke dømme nogle!
men eksperten har taget en drastisk drejning her siden sommer, der mangler også en del af de gamle syntes jeg.
Jeg har heldigvis mit eget forum, med en liste af folk som lever af webbet, men det er et meget tomt forum!
jeg er så glad for at komme her, at jeg nok finder mig i meget.
*LOL*
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
09. januar 2000 - 21:01 #9
Øhh tak cyber du burde da vide jeg ikke kan finde på at oprette fake ?, (er fuldstændig imod det), hvilken grund skulle jeg have for at gøre det?

jeg har synes selv jeg har rigelig mange points, hvis du kikker på de fleste af de spørgsmål jeg har kommenteret vil du se at selvom jeg ahr givet et brugbart svar er det skrevet som en kommentar, og er blevet røvrant af folk der bare skriver et ubrugeligt svar og bliver accepteret.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 21:14 #10
jaja, men så er det sikkert bare en anden der har moret sig i håbet om at få hængt nogen ud...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
09. januar 2000 - 21:20 #11
Desuden har jeg været her på eksperten i jeg ved ikke hvor lang tid (i starten af 99), og har tjent mine points ved hårdt arbejde(svaret på 139?, kommenteret over 630 ?)
Avatar billede stroehm Nybegynder
09. januar 2000 - 23:18 #12
så går i helt amok igen!
rolig nu der er ingen som beskylder nogen for noget, men jeg kan bare mærke at stemningen ikke er hvad den har været, måske skulle jeg slå op med eksperten