Avatar billede catflap141 Nybegynder
22. august 2011 - 17:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slet mails i facebook

Hej med jer

Ved i om det er muligt at slette mange email på en gang i facebook.. over 800 har jeg liggende-- og gider ikke slette dem manuelt..

på forhånd tak
Avatar billede jokkejensen Novice
22. august 2011 - 17:09 #1
Nej. En efter en, indtil de får taget sig sammen :)
Avatar billede catflap141 Nybegynder
22. august 2011 - 17:25 #2
hmm, oki, hvad med at fjerne alle venne anmodninger.. har mange pending... og vil af med dem... kan det lade sig gøre...

mvh
Allan

du skal nok få point for svar, vil bare lige se om det andet kunne lade sig gøre..