Avatar billede renelp Nybegynder
22. august 2011 - 16:28 Der er 5 kommentarer

Opsætning af netværksprinter

Er der nogen der kan anbefale en let forstålig manual for opsætning af netværksprinter?
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
22. august 2011 - 16:30 #1
Den bedste manual vil formentlig være den der er specifik for din printer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. august 2011 - 16:32 #2
Præcis - der er så mange forskellige netcontrollere i -og til printere, at det letteste er at lure i manualen til det specifikke produkt.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
23. august 2011 - 22:59 #3
Hvilket mærke er din netværksprinter?

Hvis det er en HP skulle du måske kigge på det her program:

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=19656&prodSeriesId=27908&prodTypeId=13037&taskId=8418&swLang=6

En smart wizard der følger dig hele vejen igennem opsætningen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. august 2011 - 06:50 #4
...Med mindre det er en ældre HP printer, eller en nyere med "wireless" interface - så gælder der igen undtagelser fra HP´s guide...

Der er simpelthen ikke nogen universalguide der dækker alle printere.
Avatar billede renelp Nybegynder
06. september 2011 - 16:18 #5
Printeren er en Kyocera FS-C5150DN og det er lykkedes at få de 2 PCer der skal bruge den at printe på den, den ene PC printer uden problemer men den anden kan godt printe et enkelt ark ud med ved den næste printning kommer der en meddelse om at "Printersystemet er ikke tilsluttet PCen" - hvad kan årsagen være?