Avatar billede stefansa Nybegynder
22. august 2011 - 15:56 Der er 1 kommentar

Hjææææælp Kan man lave et tegne felt i PDF dokument

Hej jeg sider med et lille problem. Jeg prøver at finde ud af om man i et pdf dokument kan lave et felt som man kan tegne i (hånd drawing med pen) Det skal bruges til at tegne tex en døråbning og målen på den.
Avatar billede r_alexandersen Nybegynder
08. september 2011 - 22:15 #1
Hvis du ikke har Acrobat fuld version kan du downloade PDF-XChange Viewer som er gratis, og hvor du kan indsætte stort set hvad som helst vha comment funktionen