Avatar billede gchris5 Praktikant
20. august 2011 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anonym blog på nettet - hvordan ?

Hej,

Hvis man gerne vil have en anonym blog på nettet - hvordan gør man så?

Hvorfor:
Jeg har et efternavn der specielt - mindre end 10 i DK.
Jeg vil gerne blogge om "ting" der bruger strøm uden at komme hjem og finde mit hjem støvsuget for elektronik ...

Nogle forslag?

PFT

/G
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2011 - 20:24 #1
du opretter en gmail-konto med dit foretrukne brugernavn, og derefter lav en googlesøgning på blogger
Så kommer du til en tilmeldingsside, og opretter dig, og så er det klart.
ps - lad være med at bruge claes57 - men alt efter hvad du nu skriver om, så kan gchris5 blive til grisV hvis du er til romertal.
Så er det kun dig og google (=næsten ingen!), der kender dit rigtige navn.
Avatar billede gchris5 Praktikant
08. oktober 2011 - 16:33 #2
Læg et svar så er pointene dine.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2011 - 17:20 #3
ok