Avatar billede 09krkr Nybegynder
19. august 2011 - 01:22 Der er 3 kommentarer

Office-2010 installering i XP Pro gennem VMWare på en Mac

Kære IT-genier!

Jeg har brug for hjælp mht. noget installering af Microsoft Office 2010 (nærmere OneNote).

Jeg er den (delvis) lykkelige ejer af en MacBook Pro fra 2010. Da jeg har brug for programmet OneNote og TI-InterActive har jeg måtte ty til at bruge VMWare. Som OS i parallelen har jeg brugt Windows XP Professional SP2. TI-InterActive er fint installeret, men i det, at jeg prøver at installere Microsoft Office 2010 i XP, løber jeg ind i det problem, at den ganske enkelt ikke vil installere det, da der dukker pop-ups frem med "Dit styresystem fungerer ikke til denne" "Dit styresystem skal have x64 eller x86 bla. bla. bla."..

Hvordan kan jeg få installeret det? Evt. gå bagom, eller bruge et andet program end VMWare. Det lykkedes for mig tidligere at bruge programmet Parallels, der fungerede upåklageligt, men jeg havde ikke de 1000,- kr. til at investere i mere end Demo-udgaven.. Og derfor har jeg kigget rundt på thepiratebay, men alle serial-keys til Parallels er åbenbart blokeret..

Hvad gør jeg?
Hjælp!

Den kommende student
Kristian.
Avatar billede KHHP Juniormester
19. august 2011 - 07:42 #1
Jeg er nødt til at gøre dig opmærksom på at piratkopieret software ikke har noget at gøre i dette forum. Hvis du har læst betingelserne for brug af eksperten.dk, ville du vide det.
Avatar billede 09krkr Nybegynder
19. august 2011 - 09:47 #2
Så gå ud fra at det ikke er pirat-kopiret materiale. Jeg har ikke skrevet, at jeg har brugt pirat-kopiret materiale, så hvis jeg kunne få nogle svar eller bud på en problemløsning i stedet for dine smålige bemærkninger, så jo tak..
Avatar billede chalde Seniormester
19. august 2011 - 10:15 #3
#2 Hans kommentar er da blot en venlig henvisning til betingelserne for brug af eksperten, nu hvor du selv retter vores opmærksomhed mod det.