Avatar billede thomaspape Nybegynder
17. august 2011 - 23:24 Der er 3 kommentarer

App til iphone - har hjemmeside

Hej jeg har en konkret hjemmeside og vil gerne have udviklet en app hertil.

Hvis du har erfaringer hermed så kontakt mig gerne på mail og jeg vil informere mere om siden og hvad app skal kunne.

de bedste hilsener
Thomas
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. august 2011 - 00:38 #1
det hjælper ikke at skrive det 2 gange
i øvrigt burde du nok kikke på alle dine åbne spørgsmål, som du ikke vil give svar til
Avatar billede thomaspape Nybegynder
18. august 2011 - 08:06 #2
Hej Jonah

Det må du undskylde - jeg er ikke så ferm herinde, som dig sikkert - så beklager, men jeg havde fået oprettet i forkert kategori først

Men tak for dint indlæg ellers :-)

Og må du ha en god dag !

vh Thomas
Avatar billede Lukic Nybegynder
22. august 2011 - 16:41 #3
Hej Thomas

Du kan prøve at sende mig lidt mere info om hvad den app skal kunne på srdjan@lukic.nu så skal jeg nok vende tilbage til dig.