Avatar billede thomaspape Nybegynder
17. august 2011 - 23:22 Der er 7 kommentarer

App til hjemmeside

Hej jeg har en konkret hjemmeside og vil gerne have udviklet en app hertil.

Hvis du har erfaringer hermed så kontakt mig gerne på mail og jeg vil informere mere om siden og hvad app skal kunne.

de bedste hilsener
Thomas
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
17. august 2011 - 23:40 #1
du nævner ikke noget om hvilke(n) platform(e) den app skal kunne køre på?
Android, iphone, osv.

just my two cents :)
Avatar billede thomaspape Nybegynder
18. august 2011 - 08:05 #2
Sorry, den skal gerne køre på iphone som udgangspunkt, hvis det ikke er væsentlig dyrere så også android og ipad

vh Thomas
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
21. august 2011 - 22:02 #3
nu ved jeg ikke hvor meget information og funktionalitet der skal være i din app, men hvis jeg må komme med et forslag, kunne appen udvikles op i mod PhoneGap frameworket (http://www.phonegap.com/), så er du sikker på den samme app kan leveres til flere platforme med minimale ændringer i koden :)
Avatar billede thomaspape Nybegynder
21. august 2011 - 22:29 #4
Hejsa

Kender ikke til phonegap - er det en app som skal godkendes af apple også og som man kan tage et par håndører for overfor brugerne ?

En foreslog også noget Icard - men det synes jeg ikke var så fedt, selvom det var billigt.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
21. august 2011 - 23:11 #5
phonegap er et framework hvor man bruger almindelige web teknologier, HTML5, CSS3 og javascript til at bygge ens applikation derefter bruger man deres build cloud til at bygge applikationen til den ønskede platform. For apps til Apples platform skal de godkendes som normalt, og det står så en frit for om det skal koste penge.

Phonegap er et open source framework, så kernen i det hele koster ikke penge :)
Avatar billede thomaspape Nybegynder
21. august 2011 - 23:16 #6
OK, har du eksempler på apps som er lavet i dette ?

For mig har det ingen betydning, hvad det er lavet i - tror dog ikke selv jeg har forden erfaring til at gå igang med dette phonegap - for mig er det vigtigt at det er funktionelt med et enkelt og pænt design

vh Thomas

p.s. er det noget du kan gøre og kan du indikere en pris
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
21. august 2011 - 23:36 #7
du kan se en liste over apps der er produceret med phonegap frameworket her: http://www.phonegap.com/apps/?sort=all
- sortering efter platform kan vælges i den horisontale menu

på den mobile platform har jeg ind til videre kun erfaring med android, da jeg har brugt phonegap til at bygge nogle applikationer til internt brug.

afhængigt opgavens størrelse og kompleksitet er jeg villig til at give det et forsøg på apples platform :)