Avatar billede mcclement Nybegynder
14. august 2011 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværks driver til Zepto Znote 3405W

Hej Eksperter!

Jeg har en gammel Zepto computer, som skal formateres. Jeg har så fundet alle drivere windows xp. MEN, jeg mangler lige driveren til det trådløse netværkskort - Zpro2 BGN. Jeg har fundet et sted hvor der var vista drivere, men jeg har ikke kunne finde nogle steder hvor de tilbyder xp drivere efter at zepto er gået konkurs, og deres supportsite er nedlagt. Håber nogen har en ide om hvor jeg kan finde det, har rodet de først 10 sider igennem på google.

Mvh. Mikkel
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 22:17 #1
Modellen kom ikke på markedet med XP, så det tror jeg ikke du vil kunne finde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 22:19 #2
Og nu du er her, så få lige afsluttet de gamle spørgsmål du har, ikk?
Det ser så grimt ud med point ude, og som en bonus slipper du for de der irriterende påmindelses e-mails... ;)
Avatar billede mcclement Nybegynder
14. august 2011 - 22:48 #3
Hej John, jeg har haft xp i snart 6 år på den, og har formateret 4-5 gange :) så det er derude, men det har ligget på zepto's hjemmeside, så mon ikke det ligger derude et sted, eller end eller anden har det liggende måske :)

Og jeg har lige ryddet op, jeg har dog aldrig været plaget af spam fra eksperten om uafklarede spørgsmål
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. august 2011 - 01:07 #4
Måske der er noget her:
http://www.eksperten.dk/spm/934589
læs nederste indlæg, klik på linket: http://zepto.mihl.dk/ (...)
ZeptoDrivers.dk er lukket, men hvis du skal bruge en driver så send en mail, står der på siden.
indlæget drejer sig netop om Zpro2 BGN - AllWin.zip - 34.76 MB
Avatar billede mcclement Nybegynder
15. august 2011 - 03:00 #5
Hej Osigaard :)

Jeg har set den tråd tidligere, men den hjalp desværre ikke umiddelbart. Jeg har dog sendt en mail til ham gutten og satser på at han måske kan have filerne.

Grunden til jeg spurgte her var at der måske var en venlig sjæl som sad med filerne :)

Mvh. Mikkel
Avatar billede mcclement Nybegynder
15. august 2011 - 15:11 #6
Så lykkedes det! Jeg fandt på side 22-23 stykker på google et link til nogle driver problemer, og wupti :)

Tråden hvori der linkes til Zepto Zpro2 BGN XP driver:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=0&tid=621074
Avatar billede mcclement Nybegynder
29. august 2011 - 00:18 #7
lukket og slukket. - skriv en besked til mig hvis i vil have filerne :)