Avatar billede mini96 Nybegynder
14. august 2011 - 18:53 Der er 9 kommentarer

bærbar tastatur problemer

Hej
Fik computer sidste år, til min konfirmation. Den er lidt over et år gammel.
Pludselig virker nogle af tasterne ikke Bl.a. q,t,u og p.
Nogle ideer til hvad der er sket, og hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak.

P.s har ikke spildt noget eller været voldelig.
14. august 2011 - 19:02 #1
Velkommen til E. ...

... altså slet ingen reaktion ? Eller 'forkerte' tegn ?
Avatar billede wappa Nybegynder
14. august 2011 - 19:22 #2
du har garanti på den, send den retur
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 20:57 #3
#2
Hvordan kan du udtale dig om det, når du ikke ved hvilket mærke han har?
Avatar billede wappa Nybegynder
14. august 2011 - 21:41 #4
hvad har det med mærke ar gøre når mini96´s bærbars tastatur ikke virker, hvorfor så selv begynde at bikse med det når den kun er over et år gammel.
Nej mener selvfølgelig ikke at tastaturet skulle sendes tilbage men hele bærbar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 22:21 #5
wappa, fordi du skriver han har garanti på den.
Det kan du ikke vide. Det kan være han kun har reklamationsret, ikk....
Avatar billede wappa Nybegynder
14. august 2011 - 23:00 #6
DOOH selvfølgelig det er mig som ikke liiiige brugte det mellem ører ......sorry
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2011 - 10:00 #7
hæhæ ;)
Avatar billede mini96 Nybegynder
15. august 2011 - 10:25 #8
Hej

Der er slet ingen reaktion

Vil godt prøve selv før vi sender til reparation.
Avatar billede jeanpicasso Nybegynder
17. august 2011 - 16:00 #9
da det lyder som det er en hardware fejl og ikke software fejl, ville jeg nok ikke begynde at rode med at reppe den selv, da din garanti/reklamation bortfalder hvis de ser tegn på at du har været inde og pille i den.