Avatar billede MH1994 Nybegynder
13. august 2011 - 23:31 Der er 4 kommentarer

er denne bærbar god ?

hej
jeg har fundet denne bærbar, men jeg spekulere over om den er god ?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=645761

er grafik kortet godt, og kan computeren klarer nogle spil på den ?

på forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
13. august 2011 - 23:44 #1
Kortet er mid-class så det kan håndtere nogle, men svært og sige, kommer helt an på hvilke spil, har du et bestemt budget? Krav? Skal den bruges til gaming eller hvad snakker vi om?
Avatar billede haverslev Novice
14. august 2011 - 09:39 #2
Den Asus du linker til, er en ganske fornuftig og brugbar maskine til prisen.
Den kan klare spil som er vist i nedenstående link i en rimelig god opløsning og uden lag - alle grønne FPS er godt, de røde er ikke godt.
Nogen forretninger siger at det er en "gamer" maskine, det vil jeg ikke sige at den er, selvom grafikkortet kan klare en hel del spil flydende.

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 12:38 #3
Max opløsningen på skærmen er 1366x768 så spil vil køre fint.
Men sætter du en ekstern skærm på, og får højere opløsning, kan det dog godt være du får problemer.

Men som Haverslev siger, så er det ikke en decideret gamer maskine, selv om butikkerne siger dette.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2011 - 12:41 #4
P.s.
www.eksperten.dk/spm/944922#reply_7822281
(Det er tilladt at reagere :) Hvis ikke du ved hvad der menes, skal du bare sige til så hjælper vi dig på vej ;))