Avatar billede jobestar Nybegynder
12. august 2011 - 20:40 Der er 4 kommentarer

Toshiba AC100 med android 2.2 - googledocs/mac tekst filer?

Hej jeg skal bruge en let og lille studiecomputer til at tage noter og redigere tekst filer som Word og Mac tekst dokumenter, powerpoint, excel osv.

Ved i om AC100 med 2.2 kan arbejde med disse tekst dokumenter?

og om den kan arbejde med google docs?

eks. min lærer eller medelever lægger nogle forskellige slags tekstdokumenter ud på en mail. Kan jeg så downloade dokumenterne og åbne dem i androids 2.2 eget tekstprogram eller google docs?

vh oscar
Avatar billede jobestar Nybegynder
12. august 2011 - 20:41 #1
her er der vist en artikel der siger at android 2.2 kan arbejde med google docs. Så er det bare om google docs, kan arbejde med mac tekst filer.

http://androidandme.com/2010/11/news/android-2-2-users-can-finally-edit-google-docs-on-the-go/
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2011 - 20:44 #2
Du bør nok overveje at se Sonne's anmeldelse af den før du investerer: http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=395
Avatar billede jobestar Nybegynder
12. august 2011 - 23:16 #3
jo den har jeg set, godt nok et stykke tid siden så tror det er et ret gammelt android den blev anmeldt med. Der er vist sket meget siden
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2011 - 23:40 #4
#3 Den har fået Froyo siden ja, men se alligevel om du ka finde mere info om det, idet den stadig mere var POC end et reelt produkt.
Android 2.x var aldrig lavet til det formål, så jeg vil mene du vil få mere ud af en laptop eller netbook.