Avatar billede jaboy Nybegynder
12. august 2011 - 20:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

FTP program ?!

Hey alle

Jeg bruger meget FTP til at flytte filer med og til det har jeg brugt "Core FTP LE"

men nu jeg nået til det punkt i livet hvor jeg syntes det skulle udskiftes pga det tit fejler når jeg laver "masse handlinger"

Nogen som i ville foreslå jeg skulle bruge ?!

Ting den skal kunne:
Logge på en "local" pc
bruge "SSH"

(På forhånd) Tak
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2011 - 20:35 #1
hvis du er på firefox, så se i menuen under webudvikler/fireftp.
simpelt og det virker.
Jeg har dog ikke selv prøvet 'masse handlinger' men bare flyttet filer til/fra domæner
Avatar billede jaboy Nybegynder
12. august 2011 - 20:41 #2
Det jeg mener med "masse handlinger" er at core har et queue hvor den lave en lang liste over hvad den laver/skal lave.

Hvis jeg sletter over (ca) 20000 filer fra den liste går programmet i stå og jeg er nød til at lave listen igen
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
12. august 2011 - 20:42 #3
Filezilla (:
Avatar billede Jakie Juniormester
12. august 2011 - 20:55 #4
Jeg har gode erfaringer med FileZilla, som også stå ovenover :)
Avatar billede nissen2630 Novice
12. august 2011 - 21:33 #5
Filezilla som er nævnt køre yderst stabilt både som klient og som server.
Kan hentes her : http://filezilla-project.org/
Avatar billede jaboy Nybegynder
16. august 2011 - 17:40 #6
claes57 og ChristianRLarsen

jeg vil prøve begge jeres bud og se hvilket der er det bedste

begge læg et svar :)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2011 - 18:54 #7
venter til resultatet er fremme...
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
16. august 2011 - 23:34 #8
Kommer her (:
Avatar billede jaboy Nybegynder
23. januar 2012 - 00:44 #9
Jeg havde helt glemt jeg havde dette spørgsmål...

Efter de udgav en "patch" til core blev mit problem storset fixed ....

men jeg haved lovet points ud ... så jeg gætter jeg bliver nød til at teste jeres forslag :)
Avatar billede jaboy Nybegynder
24. januar 2012 - 12:20 #10
Fireftp:
(i forhold til coreftp)
Den er meget langsom til at skifte mappe på ens egen computer
Den er langsom til at logge ind på serveren
Kan kun up/downloade en fil af gangen
man kan ikke rykke rundt på dens "quere"
Jeg kan godt li det "file tree" der er i siden :)
Ville genre ha en knap til "ny mappe"

så den sidste ting:
For hver update firefox får ... siger de det vil blive "hurtige og bedre" ...
Jeg syntes det bliver dårligt og langsommere

Undskyld for at sige det her
men efter at added fireftp blev "ondt ... værre" og jeg var nød til at slette det igen :(
Avatar billede DjJohn Nybegynder
24. januar 2012 - 12:40 #11
Reklame ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede jaboy Nybegynder
27. januar 2012 - 09:57 #12
filezilla:
Den er noget lidt langsom til at starte en up/download... til bare at gøre en handling på serveren overhovet.

men ellers syntes jeg det er super ... det slår core på megen punkter ... jeg vil nok prøve at skifte til den ... men det bliver nok lidt svært da jeg har brugt det andet i over 3 år nu :P
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2012 - 10:33 #13
svar fra mig...