Avatar billede nicolai31500 Nybegynder
12. august 2011 - 15:31 Der er 1 kommentar

fejl efter grafikkort skift

Hejsa eksperter

jeg har købt et grafikkort (AMD AG3450) Spinter nyt da jeg så sætter det i får jeg ingen lys i skærmen har fjernet driver'en fra den gamle der står så på bundkortet: (Accelerated Graphics Port connector supports AGP 8X/4X (0.8V/1.5V) der kommer jeg så i tviul om det overhovedet passer sammen bundkort:(KV8 Pro)
Har prøvet:

reset Cmos kun køre men en ramblok sætte det gamle grafikkort i som så virker igen og har sat ekstre strøm til
Plz Hjælp!
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. august 2011 - 16:45 #1
Har du power nok på PSU? der står Power Requirements - 300 Watt
http://www.directron.com/ag3450512md2v2.html