Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
11. august 2011 - 23:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"For sjov" site med tests af apps

Hej,

Jeg har hygget mig lidt med dette site som er lavet i wordpress. Jeg er ikke programmør, men synes da selv jeg er sluppet heldigt fra det.

Hvad synes i ?

se sitet om anmeldelser af apps til smartphones: www.apptester.dk

Henrik
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. august 2011 - 00:02 #1
joo den er du sluppet ganske godt fra, håber der kommer flere apps til iphone (vil holde øje med den)
Avatar billede RemN Nybegynder
12. august 2011 - 01:03 #2
Det ser ganske fornuftigt ud, læste lige et par af andmeldelserne, og de kunne måske godt være lidt mere uddybende.. Ellers thumps up!
Avatar billede magic-mouse Novice
12. august 2011 - 11:21 #3
#2 helt enig, lidt mere uddybende, ellers "keep up the good work".
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
12. august 2011 - 13:08 #4
Helt enig i at anmeldelserne skal være mere uddybende... og det bliver de også.

Jeg har talt med lidt forskellige folk som gerne vil skrive anmeldelser til sitet, så i løbet af de næste 14 dage vil der komme rigtig mange anmeldelser på sitet.

Tak for feedback

Henrik
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
26. august 2011 - 11:26 #5
Tak for feedback.

Hvis nogle vil have point, så læg et svar :)

Henrik
www.ps3-spil.dk
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
06. september 2011 - 09:16 #6
Eftersom ingen reagere, så tager jeg dem selv

Henrik