Avatar billede jpho Nybegynder
11. august 2011 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ens skrifttype efter brevfletning

Når jeg brevfletter i en wordskabelon med data fra et excelark får de indsatte data en anden skrifttype en skabelonens skrifttype. Det er ikke excelarkets skrifttype der hentes over.

Hvordan får man samme skrifttype i hele brevet når det er flettet?
Avatar billede leif Seniormester
11. august 2011 - 13:44 #1
Du skal formatere de steder der er indsat flettefelter på ligefod med som om det var almindelige tekst
Avatar billede jpho Nybegynder
11. august 2011 - 13:51 #2
Hele skabelonen incl. fletfelterne er formateret til Verdana 10, men i de flettede breve bliver fletfelterne formateret til Times Roman 10. Så det løste altså ikke problemet.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
11. august 2011 - 19:05 #3
Se artiklen "WD2000: Merged Text Prints in Different Font During Mail Merge",
http://support.microsoft.com/kb/212349

Artiklen omtaler Word 2000, men det kan godt være samme problem, du har, selv om du bruger en anden Word-version. Artiklen angiver to forskellige løsninger.
Avatar billede jpho Nybegynder
12. august 2011 - 09:02 #4
Tak for henvisningen. Send et svar så jeg kan give dig point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
12. august 2011 - 14:20 #5
Velbekomme.