Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
11. august 2011 - 12:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP med min joomla

Hej

Jeg er helt blank, ved ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har lavet en joomla side, og ville så instille et forum på den, men da jeg installerede ninjaboard skete der noget, som gør siden overhoved ikke virker nu, kan slet ikke komme ind via administrator login og gøre noget.

Håber der er en som vil hjælpe mig, er mere end villig til at give mine ftp. oplysniger hvis en kan fikse det på den måde. er nemlig bange for jeg ødelægger mere end jeg gavner hvis jeg begynder og pille ved det.

På forhånd tak
- Line
Avatar billede dr-data Nybegynder
11. august 2011 - 17:42 #1
Hej Line

Hvis du starter med at skrive adressen til hjemmesiden, kan vi se om der er nogen åbenlyse fejl..

Herefter kan vi se om det skulle blive nødvendigt med yderligere :)

/dr-data
Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
11. august 2011 - 19:37 #2
Det drejer sig om crossfitesbjerg.dk
Avatar billede dr-data Nybegynder
11. august 2011 - 20:35 #3
Hej Line

Det er jo ikke meget der kan ses der ;)

Der må være sket et eller andet med databasen, eller opsætningen hertil..

Du er velkommen til at sende yderligere oplysninger til: eksperten (a) miransky.dk

Så kan vi se om der er noget vi kan se

/dr-data
Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
12. august 2011 - 17:06 #4
jeg vil vildt gerne have din hjælp, men hvordan skriver jeg en besked til dig med mine ftp oplysninger? er helt ny her inde hehe
Avatar billede dr-data Nybegynder
12. august 2011 - 17:38 #5
Hej Line

Du kan sende dem via email på eksperten@miransky.dk

/dr-data
Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
15. august 2011 - 12:42 #6
Kan se siden er oppe og køre nu :).. tusind tak for hjælpen, havde aldrig klaret den selv.

Kender du meget til joomla?
Avatar billede dr-data Nybegynder
15. august 2011 - 14:30 #7
Hej Line

Løsningen var at fjerne Ninja forummet manuelt..

Jeg er ved at sætte mig mere og mere ind i Joomla' særheder, men har ellers et bagland der har arbejdet meget med Joomla.

Din Joomla installation kører på version 1.7 af Joomla, og Ninja forum kan kun køre på version 1.5. (foreløbigt)

Behøver ingen points :) så du lægger bare et svar selv :)

/dr-data
Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
16. august 2011 - 09:43 #8
du har simpelthen været en kæmpe hjælp. er du sikker på du ingen point  vil ha?

er der et forum til 1.7 du vil anbefale? hehe tør næsten i rode med det nu, hvis jeg laver rav i den igen :D
Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
17. august 2011 - 11:05 #9
...