Avatar billede ibwca Nybegynder
11. august 2011 - 09:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Google crome

når jeg åbner explore og prøver at komme på google så får jeg fejl: 404 Not Found nginx
11. august 2011 - 09:23 #1
...når jeg åbner explore... - du mener vel M$ InternetExplorer ?
Eller hvorfor så overskriften [Google crome] ?

Og så en masse vi skal hive ud af dig:

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken browser ? / Version ?

Er det sket 'pludseligt' ?

Er det ved ALLE Internet hjemmesider ?

Trådløs ? / Kabel ?

...
11. august 2011 - 09:23 #2
Avatar billede ibwca Nybegynder
11. august 2011 - 11:53 #3
explore i Xp trådløs både med usb (tdc) og wireless jeg kan komme ind på alle andre side : bank  bt eb  one.com og mail
dette er en bærbar den han kunne ind til for 14 dage siden
11. august 2011 - 11:59 #4
Er det ved ALLE Internet hjemmesider ? Eller KUN enkelte ?

www.dr.dk
www.tv2.dk
www.google.dk
www.eksperten.dk
www.dmi.dk
...
Avatar billede ibwca Nybegynder
11. august 2011 - 14:41 #5
Alle sider undtagen Google  og det er alt med Google har kikket i sikkerhed der ser det ikke ud til at det er nægtet at bruge Google
11. august 2011 - 14:52 #6
Dvs. ALLE internetsider kan ikke 'vises' ?
Men eksempelvis www.google.dk kan godt ? Med M$ IE ?

Er det SÅDAN du mener ?
Avatar billede jokkejensen Novice
11. august 2011 - 15:32 #7
Prøv: http://209.85.148.147

Hvis den virker skal du nok kigge i din host fil, eller tracert google.dk og se hvad der sker, hvor dns fejler.
Avatar billede ibwca Nybegynder
25. august 2011 - 09:14 #8
Jeg er bange for at jeg ikke er så kompetent så jeg forstår alle de spørgsmål . Jeg kan åbne alle www. sider BARE ikke noget med Google
hvad er :  M$ IE
25. august 2011 - 09:53 #9
M$ IE ->
Microsoft Internet Exporer

Som er STANDARD program på alle Microsoft Systemer...

---

Jeg ved godt hvad problemet/pointen er - men skal lige have lidt flere oplysninger fra dig - procedure følger derefter...
Avatar billede jokkejensen Novice
25. august 2011 - 16:00 #10
hvad med https://www.google.com ?

Desuden skriver du:

404 Not Found nginx

Du er ikke gennem noget malware kastet på en proxyserver.. ?

Testes vha internet options -> connection -> lan settings -> her må use proxy server ikke være slået til, kun "automatic detect".

/J
Avatar billede ibwca Nybegynder
24. oktober 2011 - 08:49 #11
det desværre kan jeg ikke finde en løsning og har brug for pc så geninstalleret problem løse med  Tak