Avatar billede dwoac Nybegynder
11. august 2011 - 01:53 Der er 5 kommentarer

pc vile ikke starte

hej

her efter jeg har genstarted min pc vil den ikke starte windows, ikke engang i fejlsikker tilstand, den kommer til det login logo ligefør man intaster sit password, og så starter den forfra,

ville hører om der er nogen der kan hjælpe med dette lile problem

på forhånd tak
Avatar billede pretttyfly Praktikant
11. august 2011 - 10:47 #1
det kan godt være et software problem, under opstart prøv at trykke på f8 en masse gang og når menuen kommer frem vælg da det felt hvor der står "sidst kendte fungerende konfiguration" og se om den så starter op, hvis den gør det er det sikkert en driver opdatering fra microsoft maskinen ikke kan lide.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2011 - 12:32 #2
Får du bip ved opstart?
1 bip er det normale. Er højjtaler ikke monteret får du dog ikke noget bip.
Kommer der en blå skærm som den lukker?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
11. august 2011 - 17:22 #3
Hej..

Hvilket styresystem bruger du ?

-har du en Windows CD ?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2011 - 17:27 #4
Det er Vista (står øverst)
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
11. august 2011 - 17:50 #5
brug ubuntu til at få alle dine filer ud..

derefter formater det åndsvage ustabile styresystem af windows..