Avatar billede Slettet bruger
10. august 2011 - 20:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tv/film/serier

hey alle. nogen der kender nogen sider hvor man kan se tv på og se film og serier gratis?  håber nogen gør... og helst så mange som muligt... ville jeg være glad for
10. august 2011 - 21:54 #1
du kan bruge www.tubeplus.me
Du kan se det i ringe kvali gratis, eller i høj kvali for penge. Bruger den selv til at se serier.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 00:44 #2
en af de bedste der ude på indernettet er      http://www.free-tv-video-online.me/  de har alt er selv i gang med xfiles:) de har stort set alle serier, og rigtig mange film
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 00:46 #3
den kan holde en beskæftiget rigtig mange timer:-) og der er ikke ret mange der kender den:)
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 13:10 #4
mange tak. håber der nogen flere der kan give nogen flere. links. dog skal det heller ik være noget med og downloade det ned. eller jo hvis det er lovligt. og gratis:) giver point til jer som giver link
11. august 2011 - 14:45 #5
Hvad skal du med alle de links? På tubeplus kan du se alt. Skal du se det i stereo? :D
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 16:01 #6
ja siger jeg ogaå. en eller 2 gode er bedre end 10 skod. og der er rigtig meget scam hvad angår streaming
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 17:11 #7
hehe altså det ikke kun mig der spørger efter en masse. den ene kan jeg se som er lagt ud. er hvor man skal downloade den. skal være sådan noget som man ser over nettet. håber i forstår
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2011 - 21:36 #8
desværre ingen kunne:(
Avatar billede Martintb89 Nybegynder
19. august 2012 - 12:33 #9
Du kan evt bruge lovefilm eller viaplay - De tilbyder begge gratis streaming af film i 30 dage. Når de 30 dage er gået kan du nemt afmelde det.

Du kan se mere her :)
http://mixweb.dk/se-film-online-gratis-paa-nettet/

MVH Martin