Avatar billede hni Nybegynder
09. august 2011 - 14:40 Der er 1 kommentar

FFMPEG convert

Hejsa.

Jeg skal have lavet et script så jeg kan konverterer en .flv fil til en .mp4 fil online på mit site. Der er installeret ffmpeg på serveren.

Nogen der har prøvet det før som kan hjælpe?

Det skal være samme kvalitet som orginalen.

Har f.eks. en test.flv som jeg så gerne vil have lavet en til test.mp4.

Har været inde og kigge lidt på ffmpeg sider, men synes ikke helt jeg kan hitte ud af hvordan jeg får det til at funke med php.
Avatar billede tjens Nybegynder
09. august 2011 - 23:36 #1
Når du kender kommandoen til at udføre konverteringen, skal du bare bygge den op i en tekststreng, og så kalde exec, for at få kommandoen udført: http://php.net/manual/en/function.exec.php