Avatar billede tingholm Mester
09. august 2011 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gendanne senest slettede mails

Hej Eksperter

Er kommet til at slette alle mails i en mappe i Outlook 2010. De ligger tilsyneladende alle i 'Slettet post', men det er mange mails jeg skal sidde og gendanne en af gangen. Kan man ikke (som i den alm. papirkurv i windows) liste emnerne efter hvornår de er slettet og så gendanne de sidst slettede?
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
09. august 2011 - 12:22 #1
Hvis du holder shift tasten nede bør du kan markere dem i slettet post højreklikke og Flytte dem til Indbakken, Ellers venstreklik hold den nede og træk den over i Indbakken.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2011 - 12:31 #2
Nej, det er ikke muligt i Outlook at sortere efter hvornår mails er slettet, så der er ikke andre måder end den trælse metode...

#1 det er ikke helt det han spørger efter :)
Avatar billede tingholm Mester
09. august 2011 - 16:11 #3
#1 problemet var jo at de slettede mails ikke stod samlet, da de er modtaget over en flerårig periode...

John, du har 80% ret. Feltet 'slettet tid' findes ikke, men det gør 'ændret' til gengæld, ved at liste efter den tror jeg at jeg har fundet 98% af de slettede mails jeg manglede.

Jeg kan se at andre har haft problemer med at når man sletter, bliver 'ændret' tidsstemplet ikke nødvendigvis sat, og dermed kan jeg ikke regne 100% med denne løsning.