Avatar billede kubert Nybegynder
08. august 2011 - 17:16 Der er 9 kommentarer

PhpBB ekstra funktion

heysa, jeg kunne rigtigt godt tænke mig en lille ekstra funktion på mit phpBB forum.
Jeg ville høre om der var en her der kunne være interresseret i at hjælpe mig?
det skal helst være hurtigst muligt.
jeg er villig til at betale, men jeg håber at det kan gøres for små 700 kr da det ikke er verdens største projekt.

Det jeg godt kunne tænkte mig er et point system.
1. det skal vise hvor mange points man har under antallet af post' man har lavet.
2. man skal kunne sende points til hinanden
3. der skal være en point historik hvad man har sendt og modtaget.
4. det skal være muligt at købe points via paypal.

Er der tilfældigvis en som har lidt tid og overskud og gider at hjælpe mig med dette projekt?
Avatar billede lad Nybegynder
08. august 2011 - 19:31 #1
Man kan få mods til phpBB, har du søgt efter en der opfylder dine krav?
Avatar billede kubert Nybegynder
08. august 2011 - 19:45 #2
jep har søgt efter det, der er et som hedder ultimate point system, men det er aaalt for kompliceret.
det er sådan så man får points for hver topic og post man laver, det skal jeg ikke have, det skal være simpelt som jeg har beskrevet og det findes der ingen mods til :(
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2011 - 20:09 #3

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede kubert Nybegynder
08. august 2011 - 20:29 #4
#3 nej? jeg vil holde konkurrencer og give point ud på bestemte måder, så længe du ikke ved hvad min ide handler om så kan du vel ikke udtale dig som om at jeg er en idiot som bare er ude på at tjene penge? desuden skal points bruges på ting af værdi, så der er intet mistet for dem og intet tjent for mig?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2011 - 21:02 #5
Tal pænt og husk formålet er at hjælpe spørgeren.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede kubert Nybegynder
08. august 2011 - 21:13 #6
Jeg højer prisen til 1000 kr,
TOM, undskyld hvis jeg har fortolket dig forkert, men dit svar i #3 virker meget sarkastisk..
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2011 - 21:25 #7
Det var det faktisk ikke - sjovt som det ofte opfattes suspekt at "tjene penge" - alle gør det : )

Det er nok et meget phpBB-specifikt projekt..
- har du præsenteret ideen på phpBB's eget udviklerforum ?

For jeg kan sgu godt se det som et attraktivt alternativ til alle de boards/fora der er baseret på frivillige (paypal) bidrag..
Avatar billede JanChristensen Nybegynder
01. september 2011 - 01:07 #8
I dit sted ville jeg poste en MOD request på www.phpbb.com - det direkte link til request forummet derinde er dette:
http://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=72

Prøv evt. også at smide din idé ind på www.olympusdkteam.dk og www.phpbb2.dk
Begge sites ydes der support på, og olympusdkteam.dk er yderligere hjemsted for phpBB oversættelse til dansk.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 02:06 #9
Hvad skete der lige dér ?

2 on-topic indlæg censureret væk at "mørke kræfter" i ly af natten...
- Ikke en lyd i "post" - de er blot erstattet af et jomfrunalsk "tal pænt"

Jeg forlanger en undskyldning, og at begge indlæg reetableres!

Eller en offentlig redegørelse for PRÆCIS hvad der var galt med dem.
- for jeg kan ikke erindre at have skrevet noget som kan retfærdiggøre så groft et overgreb.