Avatar billede skoet Nybegynder
08. august 2011 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ufrivillig viderestilling fra domæne.dk til www.domæne.dk

Hej Eksperter.

Jeg har domænet http://ipadtilbud.dk som er hostet hos Gigahost.dk.

Siden er kodet i ret HTML og CSS. Når man klikker ind på undersiderne er alt godt, men går man ind på forsiden, så sætter den automatisk www. foran uden, at jeg har bedt den om det. Er der nogen, der kender løsningen på mit problem?

Med venlig hilsen

Frederik Skøt
Avatar billede venturer Nybegynder
08. august 2011 - 13:12 #1
Hvilken browser bruger du?
Jeg har klikket lidt rundt på siden og får ikke noget www sat foran.

/Venturer
Avatar billede skoet Nybegynder
08. august 2011 - 13:24 #2
Jeg bruger Firefox. Og du har fuldstændig ret. Det er faktisk den eneste browser, der laver det nummer. Tak for hjælpen!
Avatar billede venturer Nybegynder
09. august 2011 - 12:39 #3
Så er alt som det skal være :)