Avatar billede henryhayes Nybegynder
07. august 2011 - 17:00

Problemer med support-afdeling - kan ikke logge på cpanel på webhosts server

Min webhost har for nylig skiftet server, og har flyttet alt indhold. Mine domæner vises fint, men jeg kan ikke længere få adgang til min webhosts egen hjemmeside og dermed kontrolpanelet jeg bruger til at redigere mine domæner med.

Det link, som ifølge support-afdelingen giver adgang til kontrolpanelet, virker ikke pga time-out / manglende adgang til server. Linket virker i hvert fald ikke på min pc. Support-afdelingen påstår fejlen ligger i min ende:

"Hvis domænet ikke er synligt for dig, er du nød til at skifte din DNS på din computer, følg instrukser herfra:
http://code.google.com/speed/public-dns/"

Google Public DNS er en kompliceret og tidskrævende affære. Kan det virkelig passe at fejlen ligger på min pc? Og at jeg skal bruge Google Public DNS for at logge ind i kontrolpanelet?

Jeg er pænt forvirret, og har sendt 10 mails til webhost uden at blive klogere. Kan nogen gennemskue problematikken og give lidt info, vil jeg sætte stor pris på det.

Her er linket til webhosts hjemmeside, som ikke virker hos mig:
https://azehosting.net/
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB