Problemer med support-afdeling - kan ikke logge på cpanel på webhosts server
Min webhost har for nylig skiftet server, og har flyttet alt indhold. Mine domæner vises fint, men jeg kan ikke længere få adgang til min webhosts egen hjemmeside og dermed kontrolpanelet jeg bruger til at redigere mine domæner med.Det link, som ifølge support-afdelingen giver adgang til kontrolpanelet, virker ikke pga time-out / manglende adgang til server. Linket virker i hvert fald ikke på min pc. Support-afdelingen påstår fejlen ligger i min ende:
"Hvis domænet ikke er synligt for dig, er du nød til at skifte din DNS på din computer, følg instrukser herfra:
http://code.google.com/speed/public-dns/"
Google Public DNS er en kompliceret og tidskrævende affære. Kan det virkelig passe at fejlen ligger på min pc? Og at jeg skal bruge Google Public DNS for at logge ind i kontrolpanelet?
Jeg er pænt forvirret, og har sendt 10 mails til webhost uden at blive klogere. Kan nogen gennemskue problematikken og give lidt info, vil jeg sætte stor pris på det.
Her er linket til webhosts hjemmeside, som ikke virker hos mig:
https://azehosting.net/