Avatar billede Authiel Nybegynder
05. august 2011 - 08:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Div med forkert placering

Hej Eksperter,

Har nu siddet nogle timer og kan bare ikke se problemet!

Først noget info:
HTML: http://78.111.166.61/ kan ses som kildekode til denne side
CSS: http://78.111.166.61/css/style.css

Mit problem er følgende:

I den øveste menu bar er der 3 lodrette streger. Efter streg nummer 3 burde der være 3 flag (UK, DK og DE). De kan ses i html'en i den div der hedder "lang". Når jeg køre hele siden lokalt så er der ingen problemer og de ligger alle sammen hvor de skal. Men lige så snart at jeg smider siden online så vil den ikke. Nogen der kan fortælle mig hvorfor?

Jeg har opdaget at hele den her div der hedder "lang" den ligger sig nede midt i den venstre indholdsdiv. Kan ses i Chrome hvis man opdaterer siden hurtigt nok.

Nogen der kan sige mig hvad der er galt?

Mvh. og Pft.
Authiel
Avatar billede egmose Novice
05. august 2011 - 10:43 #1
Jeg kan altså sagtens se flagene? Er ikke helt med?
Avatar billede webweaver Praktikant
05. august 2011 - 10:52 #2
Virker fint i IE 7 og 9. Samt i nyeste version af FF, Chrome og Opera. Ser ud til, at du har fået løst dit problem :-)

Flagene er alle placeret i den øverste menu bjælke, ude i højre side. - Modsatte side af menupunkterne altså.
Avatar billede Authiel Nybegynder
05. august 2011 - 11:04 #3
hehe yep! Fik løst det her for 30 min siden, har bare ikke nået at lukke her endnu. Problemet var en div som ikke blev brugt til noget. Den er nu fjernet og så virkede det alt sammen :)
Avatar billede egmose Novice
05. august 2011 - 11:51 #4
hehe super.. Flot side iøvrigt:)
Avatar billede Authiel Nybegynder
08. august 2011 - 10:52 #5
Jamen mange tak egmose :) Skulle meget gerne blive endnu bedre her når den er færdig :)