Avatar billede Rasmus1306 Nybegynder
04. august 2011 - 15:39 Der er 3 kommentarer

Computer Restart efter Post

Hej alle kloge mennesker.
håber i kan hjælpe med at finde en løsning.

Her den anden dag var der intet galt med min maskine overhovedet.

men i går da jeg tændte den, begyndte den at reboote hver gang den er kommet igennem POST SCREEN under startup.

Lige efter post skullde der komme en besked med hvid skrift på sort baggrund der siger "Loading Operating System".

men lige efter post og lige inden den besked rebooter den.

på den skærm hvor man kan vælge at gå ind i bios kan man trykke på tap og se post screen så det prøvede jeg.

og så startede den op.

tænkte om det kunne være et tilfælde så jeg lukkede ned og prøvede igen. reboots i en uendelighed indtil jeg trykker på TAP der hvor man kan trykke F12 og komme ind i bios. og så starter den op. det er ikke et tilfælde da jeg har gentaget denne process 10 gange og det er kun når jeg trykker TAP den starter.

Så jeg prøvede at:
- Gå ind i bios og loade "failsafe defaults"  - stadig det samme.
- Gå ind i bios og loade "optimized Defaults" - stadig det samme

Har lige skiftet strømforsyning, så skiftede tilbage til den gamle. - stadig det samme.

- pille alt ud og bortset fra 1 ram  block, processor og Grafikkort. - stadig det samme.

- tjække alle kablerne igennem for at sikre de alle sidder rigtig og alt det. - stadig det samme.

- kigget på MB om der er en kondensator der skulle være forsvundet eller noget. var ikke noget af hvad jeg kunne se.

Håber på lidt hjælp :)
Avatar billede Rasmus1306 Nybegynder
04. august 2011 - 15:43 #1
Kunne være i skulle have nogle system specs :p

Bundkort: GA-P67A-UD5-B3
Processor: Intel I7 2600K - Ikke Overclocket.
RAM: 16GB Crosshair Vengeance. (4 x 4GB blokke)
Grafikkort: Nvidia GTX 560TI x 2 (SLI)
HDD: HAr et par stykker (Har prøvet at installere Windows på en anden HDD men stadig det samme)

Kabinet: NZXT Phantom.
Avatar billede Rasmus1306 Nybegynder
04. august 2011 - 15:58 #2
og når jeg indtaster PAssword for at logge ind på min windows bruger, siger den altid at det er forkert pass første gang jeg taster den.
anden gang kommer jeg ind med det samme.
igen der har jeg gjort prøvet det igennem 10 gange for at være sikker.
06. august 2011 - 18:57 #3
Prøv lige at ÆNDRE/SLETTE Password næste gang du er 'på' ...