Avatar billede Jeppe1 Nybegynder
04. august 2011 - 14:08 Der er 25 kommentarer

Er denne hjemmeside god nok mht. kundeservice?

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3837

Er siden god mht. kundeservice? Jeg vil helt ikke have problemer med det hvis jeg køber den og de så har dårlig service.

DERUDOVER, er computeren så en god computer til prisen? vil jeg mene den er.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 14:59 #1
http://www.trustpilot.dk/review/www.laptops.dk

Størstedelen af de positive anmeldelser er skrevet af brugere der kun har skrevet 1 indlæg, og de få seriøse anmeldelser der er skrevet giver dem negativ kritik.
Avatar billede Jeppe1 Nybegynder
04. august 2011 - 15:28 #2
Men betyder det nødvendigvis at alle de positive anmeldelser ikke er værd at ligge vægt på?
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. august 2011 - 16:01 #3
Kan ikke se at den IKKE er god nok.
Avatar billede Jeppe1 Nybegynder
04. august 2011 - 16:19 #4
Altså hjemmesiden? eller computeren?
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. august 2011 - 16:29 #5
Hjemmesiden. PC'en ser vel også OK ud til prisen.
Avatar billede Jeppe1 Nybegynder
04. august 2011 - 16:34 #6
Er der ellers nogle i sammen prisklasse som i kan sige er "bedst til prisen"?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 18:00 #7
#2 Jeg ville ikke stole på en person som skriver 1 enkelt anmeldelse hvor vedkomnet roser firmaet til skyerne hvorefter vedkomnet forlader Trustpilot på mystisk vis og aldrig kommer tilbage igen.

Og når det er det samme scenarie som gentager sig over stort set alle anmeldelserne så kan du selv regne ud om hvorvidt det er troværdigt eller ej.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2011 - 19:27 #8
Jeg kan garantere at firmaet bag er ok, og giver god service.
Nej jeg er ikke ansat der, men jeg har handlet med ham indtil flere gange.
Laptops.dk er også firmaet bag laptop4u.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2011 - 19:33 #9
#7
Der er så modsat mange dårlige anmeldere der også kun har lavet en enkelt, så kan de også sorteres fra iht. til din lidt underlige "teori"...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 20:16 #10
#9 Hvis du mener det er en underlig teori, hvordan du så forklare alle de anmeldelser der er skrevet af "folk" som kun laver 1 positiv anmeldelse hvorefter de forlader Trustpilot permanent?

Og du tror ikke at firmaerne sidder og roser dem selv til skyerne på Trustpilot? For så tager du i den grad fejl på det groveste.

Det er set mange gange før både på Trustpilot og på forums.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/03/03153546.htm

Håber du bliver klogere for ellers ender det med at din naivitet kommer til at skabe problemer for dig selv og andre. Det er *ikke* klogt at stole på en masse "éngangs" anmeldelser hvor "kunderne" roserne firmaet til skyerne hvorefter de forlader sitet permanent. Kvalitet frem for kvantitet.
Avatar billede Jeppe1 Nybegynder
04. august 2011 - 20:22 #11
Jeg endte med at købe denne computer http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540750 , jeg valgte at handle i en fysisk butik fordi jeg godt kunne se logikken i "hardwareguy15"'s teori. Mange tak for hjælpen og vejledningen alle sammen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 20:24 #12
Tilføjelse til #10, Tænk en ekstra gang inden du læser en anmeldelse skrevet af en person ved navn "Kunde" som udelukkene opretter sig som bruger for at rose firmaet hvorefter vedkomnet forlader sitet igen.

EDIT:

En lille kikser fra Laptops.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.laptops.dk

Det var faktisk meget godt at jeg lige opfangede dette. Lig mærke til at der er skrevet 2 anmeldelser, hhv. 3. august 2011 og 4. august 2011. Begge anmeldelser er skrevet af "to" personer der kalder sig "kunde" og "Kunde".

Kunde
5 point
1 Anmeldelse
Verificeret køber
4. august 2011
Fuld tilfredshed.
Alt ok. Een dags levering.

Kommentar Find nyttig Svar som firma Rapportér

kunde
5 point
1 Anmeldelse
Verificeret køber
3. august 2011
Alt gik perfekt
Hurtig levering.

Kommentar Find nyttig Svar som firma Rapportér

--------------------------------------------------------------

Hvor troværdigt er dette? Jeg tillader mig at stille spørgsmålstegn.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2011 - 21:20 #13
Jeg bruger slet ikke trustpilot, for siden er absolut intet værd.
Prøv du blot at kritisere f.eks. Mysecuritycenter og se hvor længe den får lov at stå. Jeg kan garantere at du ikke når at hente en kop kaffe før den er væk.

Vurderingerne tro jeg dog på er ægte nok - i hvert fald i de fleste tilfælde: http://www.trustpilot.dk/About/FAQ punktet "Hvordan sikrer i mod snyd og manipulation?"
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2011 - 21:22 #14
"Verificeret køber".
Trustpilot har fået bevis for at denne kunde har handlet hos laptops.

Den tror jeg dog er god nok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2011 - 21:54 #15
hardwareguy15
For lige at afslutte denne unødvendige diskussion:
Læs op på Faq på trustpilot. Hvis et firma snyder med vurderinger får det konsekvenser, og så det er faktisk så godt som umuligt.

(At jeg ikke bruger trustpilot skyldes helt andre ting, men takket være dig har jeg nu læst lidt mere om siden og den kan faktisk bruges i mange tilfælde til det den er tiltænkt: at vurdere firmaer.)

jeppe1> læs Faq (http://www.trustpilot.dk/About/FAQ) og forstå konceptet, så vil du se at du sagtens kan stole på div. vurderinger.
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2011 - 22:26 #16
trustpilot er altså en god side!

(At jeg ikke bruger trustpilot skyldes helt andre ting, men takket være dig har jeg nu læst lidt mere om siden og den kan faktisk bruges i mange tilfælde til det den er tiltænkt: at vurdere firmaer.)
Grund du vil dele med os andre?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 22:39 #17
@john_stigers

Jeg har bare ufatteligt svært ved at tro at disse to brugere "kunde" og "Kunde" ikke er én og samme person.

Hvor store er chancerne for at der rent faktisk sidder to mennesker, hvor den ene kalder sig for "kunde" og den anden kalder sig for "Kunde", og sjovt nok har kunde og Kunde begge to lige købt en bærbar på nogenlunde samme tid hos Laptops.dk og de har kun positivt at sige.

Beklager men jeg køber den altså ikke. Trustpilot er en god side men den slags syntes jeg virker lidt lusket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2011 - 08:39 #18
#16
Nej ellers havde jeg skrevet det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2011 - 08:40 #19
#17
Man må gerne stille sig kritisk, og jeg kan nu godt forstå din pointe. Ville bare lige prikke lidt til din mening ;)
Avatar billede pstidsen Novice
05. august 2011 - 23:13 #20
#18: mærkeligt... nånå.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2011 - 14:59 #21
#20 så er 1. anmeldelse lavet.
Tjek telepristjek på trustpilot.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2011 - 15:11 #22
pstidsen>
http://peecee.dk/uploads/082011/Udklip.JPG

En anmeldelse af Expert på eksperten. dk´s side.
Disse fejl ser jeg tit, derfor bruger jeg den ikke.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. august 2011 - 15:31 #23
Hurtig levering, kan klart anbefales.
Jeg har haft en positiv oplevelse med eksperten og er også sikker på andre vil få det.

http://www.trustpilot.dk/review/www.eksperten.dk

----------------------------------------

Hvad mon der lige gik galt her? haha.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2011 - 16:05 #24
Jeg klippede lige anmeldelsen ud og anmeldte den så.
Derfor er den ikke at finde længere på siden :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. august 2011 - 16:14 #25
Jeg fik lige copy/pasted beskrivelsen af virksomheden ind på Trustpilot. Kan ses ude til højre under "Om virksomheden".