Avatar billede bd Nybegynder
02. august 2001 - 12:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer 367T lukker ikke ned når den er på netværket.

Hej
Acer\'en kan ikke lukke ned ned når den er koblet til netværket. kan man lave en bat fil til lukke netværksdreve ned.
Avatar billede jasber Nybegynder
02. august 2001 - 12:34 #1
Du kan bruge \'NET USE * /DELETE\'
Avatar billede jasber Nybegynder
02. august 2001 - 12:35 #2
Men hvis du bruger Windows 98 er det nok fordi du skal hente en Microsofts update til at løse dette problem (kan ikke huske hvad updaten hedder). Kig på http://windowsupdate.microsoft.com
Avatar billede bd Nybegynder
06. august 2001 - 08:25 #3
det er en Win95 maskine. Kan den batfil køre automatisk når man tryker start og lukke ned.
Avatar billede bd Nybegynder
08. august 2001 - 12:42 #4
Tak forhjælpen Jasber. Det hjalp med batfil.