Avatar billede longhi Nybegynder
02. august 2011 - 20:50 Der er 4 kommentarer

Ny facebookmenuknap på firmaets fb hjemmeside.

Hejsa,
Jeg har prøvet at finde ud af hvordan man laver et nyt menupunkt på firmaets fb side.
ligesom http://www.facebook.com/3Danma​rk hvor de har et punkt som hedder "velkommen" og et "filmkonkurrence" hvordan laver man det??
Avatar billede longhi Nybegynder
02. august 2011 - 21:09 #1
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2011 - 22:01 #2
Led efter noget med "Opret ny fane"
Avatar billede longhi Nybegynder
02. august 2011 - 22:15 #3
hvad er det?? :S det menu på ens facebook side
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2011 - 22:21 #4
Det hedder ikke et menupunkt, men en fane. Derfor skal du ikke tro der står "Opret menupunkt" et sted, men "Opret fane". Jeg har ikke selv en side på facebook og kan derfor ikke hjælpe dig så meget.