Avatar billede 0410af Nybegynder
02. august 2001 - 12:07 Der er 4 kommentarer

HASH TABELER

´Hej:

er der nogen som kan hjælpe mig med at finde nogle materiale om hvordan man laver hash-tabler? jeg skal laver nogle hash-tabler i linux ved hjælp af SQL, og lad den køre igennem en parser og lex.
Avatar billede disky Nybegynder
02. august 2001 - 12:12 #1
skal du lave en hash tabel med et database program ?

Det lyder da totalt underligt.
Avatar billede alvion Nybegynder
02. august 2001 - 13:17 #2
Det vil jeg nu også sige. Hash tabeller hører programmeringssprog til. F.eks. kunne MySQL\'s egen indekssystem være implementeret med hash-tabeller.
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
25. september 2001 - 12:42 #3
En Hash tabell.Jaså.. Ta et kik på www.ganjah.dk. Der er mange hash ting, så der må da også være en tabel *gg*
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:02 #4
Er det, du prøver at lave, en transactionless RAM-baseret SQL database?

Altså det giver da meget mening for mig. Hvis den bruges som en cache for nogle tabeller fra en almindelig database, kan man nok får en pissehurtig appliaktion ud af det.

Sig til hvis du stadig vil se noget kode.