Avatar billede Gunner2 Nybegynder
02. august 2011 - 09:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre Email-adresse fra Hotmail til Windows Mail

hej
Jeg vil gerne få overført min mailadresse, fra Hotmail til Windows Mail. Er dette muligt? eller SKAL man lave en ny mail adresse, hvis man gerne vil bruge Windows Mail.
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2011 - 12:56 #1
Det er BESTEMT muligt!! Har du downloadet programmet?
Avatar billede Frederik Nybegynder
02. august 2011 - 13:24 #2
Der er vist en måde, hvorpå du kan tilføje din hotmail-konto til Windows mail på dette link:

http://email.about.com/od/windowsmailtips/qt/et_get_hotmail.htm

Bare følg dette punkt for punkt, og så skulle det gerne komme til at virke.

Mvh.
Frederik
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
05. august 2011 - 21:02 #3
Ja jeg har installeret windows mail.

Jeg har også prøvet at følge den første guide, men det virker stadig ikke, den har ikke flyttet mailaddressen. hva skal jeg gøre?
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
05. august 2011 - 21:17 #4
Bare glem det jeg skrev, det virker nu :-D mange tak for hjælpen.